פחות משנה לאחר שהציגה את הקונספט XFC, מיצובישי חושפת תמונות ראשונות של גרסת הייצור של הדגם אותה היא תחשוף בבכורה עולמית בהמשך החודש. בשלב זה לפחות, מיצובישי טרם הצמידה לדגם שם מסחרי.
הקרוסאובר החדש של מיצובישי מיועד, בראש ובראשונה, לשווקים במזרח אסיה ולכן את הופעת הבכורה עולמית שלו הוא יערוך החודש בתערוכת הרכב של אינדונזיה, יחד עם זאת הדגם צפוי להגיע גם לשווקים מערביים שם הוא ישווק עם מערכת הנעה היברידית/היברידית פלאג-אין.
לקרוסאובר הקומפקטי הזה אורך של 4,390 מ"מ, רוחב של 1,810 מ"מ וגובה של 1,660 מ"מ כך שהוא דומה מאוד בגודלו למיצובישי ASX שהוא אכן, קרוסאובר קומפקטי.
הדגם ישווק, בשלב זה, עם הנעה קדמית בלבד ומנוע 1.5 ליטר המשודך לתיבת הילוכים רציפה ולמרות שאין לדגם הנעה קדמית, מרווח הגחון בדגם גבוה למדי ועומד על 22.2 ס"מ. זה בסך הכל מהלך אופייני לדגם המיועד למזרח אסיה שם ניתן למצוא לא מעט דרכים ברמת סלילה מאתגרת או ללא סלילה כלל.
העיצוב החיצוני של הדגם, שנותר נאמן למה שהוצג אשתקד עם הקונספט XFC, מציג אבולוציה מודרנית לשפת העיצוב של מיצובישי (Dynamic Shield ) כך שגם אם לא נפגוש בדגם הזה במחוזותינו, אלמנטים עיצוביים המוצגים עם הדגם יעשו את דרכם לדגמים נוספים של החברה.