מיצובישי חושפת תמונות ראשונות של הקונספט XFC אותו היא צמיג בשבוע הבא בתערוכת הרכב של ויאטנם והבחירה במקום הזה להופעת הבכורה העולמית של הדגם כבר אמורה לרמוז לכם כי הדגם מיועד בראש ובראשונה למרכז/מזרח אסיה.
יחד עם זאת, מיצובישי כן רומזת על אפשרות שהדגם ישווק גם במדינות המערב שכן היא מציינת כי הדגם יוצג בשלב מסוים עם מערכת הנעה "עם סיוע חשמלי" שתשווק גם מחוץ לשוק האסייתי. האם זה אומר שנזכה לפגוש בדגם? עוד חזון למועד.
גם אם לא נפגוש בדגם, סביר להניח כי כן נפגוש אלמנטים עיצוביים המוצגים עם הדגם שכן מיצובישי הלבישה את הקונספט בשפת עיצוב חדשה למותג. מוחצן ומרובה משטחים וזוויות כפי שמיצובישי אוהבת, אך גם מודרני ומתוחכם יותר. מיצובישי נשארת לרוב די נאמנה לעיצובים המוצגים בדגמי הקונספט שלה במעבר לדגם ייצור, כך שמה שאתם רואים כאן לא רחוק במיוחד ממה שנפגוש במציאות בתחילת השנה הבאה. חתימת התאורה החדשה והעיצוב החדש לגריל הקדמי הוא משהו שבהחלט נפגוש בדגמים העתידיים של מיצובישי.
גם תא הנוסעים מציג כיוון חדש במיצובישי, מינימליסטי ומודרני עוד יותר וצריך להודות כי זה אחד מתאי הנוסעים הנאים ביותר של מיצובישי עד היום, תהליך שהחל עם האאוטלנדר החדש וממשיך כעת עוד צעד נוסף וחיובי קדימה. זו הפעם הראשונה בה אנחנו פוגשים התאמה מושלמת של המסכים עבור מראות הצד הדיגיטליות המוטמעים באופן אלגנטי בדשבורד, יש לציין שזה אמנם מאוד אסתטי אך המיקום הנמוך יחסית מחייב להוריד את המבט מהכביש כך שזה כנראה לא מיקום אידיאלי מהבחינה הזו. בחירת החומרים עבור את הנוסעים, הצבעים והמרקמים, מעניקים לתא הנוסעים אווירה מזמינה ונעימה.
כקרוסאובר קומפקטי הדגם ישווק ככל הנראה עם הנעה קדמית בלבד אך מיצובישי מציינת כי לדגם יהיה מרווח גחון מכובד ומערכת בקרת אחיזה המאפשרת נסיעה בתנאי בוץ, עפר ועוד.