פיג׳ו מציגה קונספט לגרסה היברידית פלאג-אין ספורטיבית ל-508 החדשה, עם הספק כולל של 400 כ״ס ונתון תאוצה של 4.3 שניות.
פיג׳ו חושפת לקראת ז׳נבה את הקונספט פיג׳ו 508 Sport Engineered, גרסת ביצועים לפיג׳ו 508 החדשה המצוידת במערכת הנעה היברידית פלאג-אין חזקה. חטיבת הספורט של פיג׳ו לקחה למעשה את פיג׳ו 508 ההיברידית החדשה, שתשווק החל מהרבעון השלישי של השנה, והפכה אותה למכונית ביצועים חזקה, יעילה וחסכונית.
כאמור, הבסיס לדגם הוא מערכת ההנעה ההיברידית HYBRID4 החדשה של פיג׳ו, עם מנוע 1.6 ליטר טורבו PureTech בהספק של 200 כ״ס, מנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ״ס ומנוע חשמלי אחורי בהספק של 200 כ״ס (במקום 110 כ״ס בדגם הרגיל). ההספק הכולל של המערכת עומד על כ-400 כ״ס, לעומת 300 כ״ס בדגם הרגיל, והמומנט המרבי עומד על 51 קג״מ. לפי פיג׳ו, זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 4.3 שניות (80-120 קמ״ש ב-2.5 שניות) ולמהירות מרבית של 250 קמ״ש.
סוללות ליתיום יון בקיבולת של 11,8kWh (לעומת 13.2kWh בדגם הרגיל) תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של עד 50 ק״מ בתקן WLTP.
בכדי לשלוט בכל הכוח הזה פיג׳ו התקינה מערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום גדולות יותר, הרחבה את מפסק הסרנם מלפנם ומאחור, שדרגה את מערכת ההיגוי והתקנה בולמים קשיחים יותר יחד עם הנמכת מרכב. הקונספט נשען על חישוקי ״20 הנועלים צמיגי מישלין Pilot Sport 4S במידה של 245/35 R20.
בצד הקוסמטי, חטיבת הספורט של פיג׳ו העניקה לדגם עיצוב ספורטיבי יותר וקליפרים בירוק זרחן רומזים על יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם. האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים עם גימור קרבון, עיטוף הדשבורד, הדלתות, גלגל ההגה והגג באלקנטרה, מושבי ספורט אוחזים והתאמה של התצוגה בלוח המחוונים הדיגיטלי.