הונדה סיוויק קופה מוצעת עם מנוע 1.8 ליטר 143 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית או CVT רציפה ובשתי רמות גימור.
חברת אלבר, המשווקת דגמים של טויוטה והונדה ביבוא מקביל מארה"ב, החלה בשיווקה של הונדה סיוויק קופה האמריקאית. הסיוויק קופה תשווק בגרסת הבסיס של הדגם עם מנוע 1.8 ליטר המוכר בהספק מרבי של 143 כ"ס ומומנט מרבי של 17.8 ק"מ. בניגוד לסיווק המשווקת בישראל עם תיבת 5 הילוכים אוטו', הסיוויק קופה משווקת כמו בארה"ב עם תיבת הילוכים CVT רציפה או 5 הילוכים ידנית.
עם תיבת הילוכים ידנית, לדגם ביצועים 8.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.1 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 14 ק"מ לליטר עם תיבה רציפה (לפי תקן EPA האמריקאי המחמיר יותר מזה האירופאי).
הסיוויק קופה מבוססת על פלטפורמה מקוצרת של הסיוויק סדאן עם בסיס גלגלים של 2.62 מטר (לעומת 2.67 בסדאן). שאר המידות זהות עם אורך של 4.52 מטר ורוחב של 1.75 מטר.
הסיוויק קופה תוצע ע"י אלבר בשתי רמות גימור, LX הבסיסית ו-EX, כאשר מחיר הבסיס עומד על 169,900 שקל. רמת הגימור הבסיסית כוללת, בין היתר: בקרת אקלים, 4 חלונות חשמל ומראות צד חשמליות, התנעה בלחיצת כפתור, מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT וכניסת USB, שליטה מההגה על השמע והטלפון, מצלמה אחורית, בקרת שיוט, מחשב דרך מורחב ועוד. רמת הגימור EX מוסיפה, בין היתר: חישוקי "16 קלים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "7, מפתח חכם (כניסה והנעה), מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מצלמה אחורית עם הכוונה ועוד.
כל הדמים מצוידים במערכת ניטור לחץ האוויר בצמיגים, בקרת יציבות, תאורת יום ושש כריות אוויר. הונדה סיוויק קופה - מפרט טכני מלא.