הונדה סיוויק ספורט היא גרסה בעלת עיצוב ספורטיבי יותר לסיוויק, היא תוצע עם אותו מנוע 1.8 ליטר 142 כ"ס ובתוספת של מערכת מולטימדיה חדשה ומערכת בלימה אוטו' כסטנדרט.
כשבוע לפני פתיחתה של תערוכת פריז 2014, הונדה חושפת את הסיוויק ספורט 2015 החדשה אשר תוצג בתערוכה. הסיוויק ספורט היא גרסה/רמת גימור בעיצוב ספורטיבי לסיוויק הרגילה שנעשתה בהשראת הסיוויק טייפ R החדשה ולמעשה, היא חושפת את מתיחת הפנים לסיוויק האירופאית. רמת הגימור ספורט תוצע בשתי תצורות המרכב של הדגם - האצ'בק וסטיישן (טורר).
חבילת העיצוב כוללת עיצוב חדש לפנסי החזית עם תאורת LED ליום, פגושים - קדמי ואחורי - בעיצוב ספורטיבי, חצאיות צד בולטות, עיצוב מחדש לפנסים מאחור המשולבים כמו בדגם הרגיל בספוילר גדול ממדים שעוצב גם הוא מחדש. בתא הנוסעים, הונדה שדרגה את ריפוד המושבים, שינתה את הגימור בקונסולה המרכזית לשחור מטאלי ושדרגה את הריפודים בדלתות. משלימים את חבילת העיצוב אלו חישוקי גלגלים צבועים בשחוק בקוטר "17 ובעיצוב ייחודי לדגם.
הסיוויק ספורט תוצע עם אותם מנועים של הגרסה הרגילה: 1.8 ליטר I-VTEC עם 142 כ"ס או 1.6 ליטר טורבו דיזל i-DTEC עם 120 כ"ס - לא משווק בישראל. לדגם אמנם קוראים ספורט, אך הונדה לא ביצעה בדגם כל שינוי מכני או כיול שונה למתלים ולהיגוי.
בכל דגמי הסיוויק 2015, הונדה התקינה מערכת מולטימדיה חדשה מבוססת אנדרואיד 4.0.4 (Android Auto) עם מסך מגע המופעל בדיוק כמו במכשיר סלולרי ועם אפליקציות ייעודיות כגון חיפוש בגוגל, רדיו אינטרנטי ועוד. בתחום הבטיחות, הונדה מוסיפה כסטנדרט מערכת בלימה אוטו' למניעת תאונות המפעילה את הבלמים אוטו' עד מהירויות של 30 קמ"ש.
במקביל לסיוויק ספורט, הונדה תציג בפריז גם את מתיחת הפנים לסיוויק האצ'בק וטורר. תערוכת פריז 2014 היא תערוכה משמעותית במיוחד עבור הונדה בה היא תציג שני דגמים חדשים לשוק האירופאי, הקרוסאובר הקומפקטי הונדה HR-V החדש ואת הסופרמיני/מיקרו-וואן הונדה ג'אז 2015 החדשה, זאת יחד עם הונדה CR-V המחודש שזכה למתיחת פנים.