הונדה סיוויק טייפ R החדשה שתשווק במהלך 2015, תוצע לראשונה מנוע טרבו בנפח 2.0 ליטר ובהספק מרבי של 280 כ"ס.
כוכבת הבמה של הונדה בתערוכת פרנקפורט 2013, הייתה הונדה סיוויק סטיישן (טורר) החדשה ששיווקה יחל בקרוב. יחד עם הסיוויק טורר, הונדה הציגה לראשונה את באירופה את הסיוויק סדאן החדשה/מחודשת לשנת 2013 לאחר מתיחת פנים לדגם וכן את הקונספט NSX II.
את הסיוויק טייפ R החדשה, גרסת הביצועים הקיצונית של הסיוויק האצ'בק, הונדה אמנם לא הציגה בתערוכה, אך היא חשפה פרטים ראשונים אודות הדגם שיכנס לפס הייצור במהלך שנת 2015.
החדשה החשובה ביותר עבור חובבי הדגם, זה המעבר – לראשונה - למנוע 2.0 ליטר טורבו במקום מנוע אטמוספרי, היתרון הוא בהספק מרבי של 280 כ"ס לעומת 200 כ"ס של הדגם האחרון (או 240 כ"ס בגרסת Mugen RR-לשוק היפני בלבד).
מעבר לנתון ההספק הונדה לא מספקת פרטים טכניים נוספים על הדגם העתידי, אך היא כן מציינת שהשאיפה היא שהסיוויק טייפ R החדשה תהיה מכונית ההנעה הקדמית עם זמן ההקפה המהיר ביותר של מסלול הנורברגרינג הגרמני, תואר השייך לרנו מגאן RS 265 החדשה שהשיגה זמן הקפה של 8 דקות ו-7.97 שניות. לפי נשיא הונדה אירופה (Manubu Nishimae) , במהלך פיתוח הדגם על המסלול, הדגם כבר רשם זמנים קרובים מאוד לשיא.