הונדה סיוויק האצ'בק וטורר (סטיישן) זוכים בדגמי 2015 לעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה חדשה ומערכת בלימה אוטו'. מנוע ה-1.8 ליטר 142 כ"ס ימשיך לשרת את הדגם.
הונדה חושפת היום (ה') עם פתיחתה של תערוכת פריז את הסיוויק 2015 החדשה לאחר מתיחת פנים לשתי גרסאות הדגם, האצ'בק טורר (סטיישן). מתיחת הפנים כוללת עיצוב מעודכן – בעיקר בחזית, שדרוג קל לגימור בתא הנוסעים, הוספה של מערכת מולטימדיה חדשה ותוספת כסטנדרט של מערכת בלימה אוטו'.
כפי שניתן היה לצפות, הסיוויק ספורט החדשה שנחשפה לפני כשבוע, רמזה לנו על מתיחת הפנים לסיוויק 2015. עיקר השינוי נמצא בחזית הדגם שעוצבה בהשראת הסיוויק טייפ R החדשה, זו כוללת פנסים ראשיים בעיצוב חדש התחומים בתאורת LED ליום ופגוש קדמי חדש בעיצוב ספורטיבי. מאחור, דגם הסטיישן לא השתנה, גרסת ההאצ'בק זכתה לעיצוב מחדש של הפנסים, הספוילר והפגוש האחורי.
בתא הנוסעים השינויים קלים בלבד, הונדה החליפה את בד ריפוד המושבים, הוסיפה תפירה דקורטיבית למשענת המרכזית, שינתה את הגימור סביב הקונסולה המרכזית לשחור מטאלי ועדכנה את הריפוד בדלתות.
בנוסף לכך, הונדה התקינה בדגם מערכת מולטימדיה חדשה "Honda Connect" המבוססת על מערכת ההפעלה של גוגל – אנדרואיד 4.0.4. מסך המגע מזהה מחוות ידיים כמו כל מכשיר סלולרי, המערכת כוללת קישורית BT מלאה, גלישה באינטרנט ועוד.
בתחום המנועים אין חדש, הונדה תמשיך להציע את הסיוויק עם מנוע 1.8 ליטר 142 כ"ס עם תיבת שישה הילוכים ידנית או חמישה הילוכים אוטו', בשוק האירופאי הדגם מוצע בנוסף עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 120 כ"ס.
בתחום הבטיחות, הונדה מוסיפה כסטנדרט בכל גרסאות האבזור מערכת בלימה אוטו' "Honda’s City Brake Active " הבולמת את הרכב אוטו' במהירויות של עד 30 קמ"ש.
2015 הונדה סיוויק:
2012 הונדה סיוויק: