הגרסה האירופאית להונדה סיוויק 2012 החדשה נחשפת לראשונה ונראית כמתיחת פנים ולא כדגם חדש לחלוטין.

הונדה סיוויק האצבק 2012 החדשה

משהו ללא ספק עובר על מחלקת העיצוב של הונדה. כמו במקרה של הונדה סיוויק סדאן החדשה אליה נחשפנו לפני מספר חודשים, גם גרסת ה-האצ'בק לסיוויק החדשה עבור השוק האירופאי, נראית יותר כסוג של מתיחת פנים מקיפה ולא כדגם חדש לחלוטין.

 

סיוויק האצ'בק החדשה, שומרת על קווי העיצוב של הדגם היוצא, עם מספר שינויים אותם כבר ראינו במתיחת הפנים לאינסייט והתוצאה הסופית היא מראה מרוכך ובוגר יותר מלפנים ומודגש יותר מאחור עם צללית הנראית ארוכה יותר, למרות שבסיס הגלגלים התקצר ב-3 ס"מ. המידות של הונדה האצ'בק החדשה הן: 4,300 מ"מ אורך (65 מ"מ+), 1,770 מ"מ רוחב (5 מ"מ+) ו-1,440 מ"מ גובה (20 מ"מ-)ובסיס הגלגלים עומד על 2,595 מ"מ בלבד. בהונדה מבטיחים שלמרות השוני במידות, בעיקר בסיס הגלגלים שהתקצר, תא הנוסעים מרווח יותר לעומת הדגם המוחלף. נפח תא המטען עומד על 470 ליטר.

 

כמו החוץ, גם תא הנוסעים שומר על המראה המוכר מהדגם המוחלף יחד עם לוח מחוונים המפוצל לשני מפלסים, אך איכות החומרים שופרה וכן גם בידוד הרעשים והנדסת האנוש. למעט מנוע דיזל 2.2 ליטר משופר עם  150 כ"ס (תוספת של 10 כ"ס) ומנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש, המנועים יהיו אותם מנועים 1.4 ליטר 100 כ"ס שלא שווק בארץ ו-1.8 ליטר 142 כ"ס שיציע צריכת דלק של כ-15.9 ק"מ לליטר (לעומת 13.7 ק"מ לליטר כיום). למרות ההספקים שלא השתנו, הונדה כן שיפרה את המנועים בכל הקשור בצריכת דלק ופליטת מזהמים. הונדה עדיין לא חשפה רשמית את הסיוויק האצ'בק החדשה, לכן את כל הפרטים המלאים נציג יחד עם החשיפה הרשמית מחר עם פתיחת תערוכת פרנקפורט.

 

honda_civic_2012_01
honda_civic_2012_01
honda_civic_2012_02
honda_civic_2012_02
honda_civic_2012_03
honda_civic_2012_03
honda_civic_2012_04
honda_civic_2012_04
honda_civic_2012_05
honda_civic_2012_05
2012-honda-civic-hatch-5
2012-honda-civic-hatch-5
2012-honda-civic-hatch-6
2012-honda-civic-hatch-6
2012-honda-civic-hatch-7
2012-honda-civic-hatch-7

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.