הפספורט החדש גדול יותר מה-CR-V ומיועד לאורך חיים אקטיבי בכביש ובשטח. מצויד במנוע 3.5 ליטר V6 עם 280 כ״ס, תיבת 9 הילוכים אוטו׳ ואופציה להנעה כפולה מתקדמת.
הונדה מרחיבה את היצע דגמי הפנאי שלה עבור השוק האמריקאי עם הצגתו בתערוכת לוס אנג׳לס של הפספורט החדש, קרוסאובר בינוני, גדול יותר מה- CR-V אך קטן יותר מהפיילוט, המציע יכולות שטח גבוהות מהממוצע. בגודלו ומחירו, הפספורט מתחרה מול דגמים כגון פורד אדג׳, ניסאן מוראנו, שברולט בלייזר ועוד.
רק לשם התזכורת, הונדה פספורט הוא דגם עבר של הונדה אשר שווק בין השנים 1993-2002 והיה למעשה הגרסה של הונדה לאיסוזו רודיאו או ליתר דיוק, לא יותר מאשר איסוזו רודיאו עם סמל של הונדה.
הפספורט החדש מציג עיצוב העושה שימוש בשפת העיצוב המוכרת של הונדה אך בהתאם לייעודו, זכה לתוספות המעניקות לו מראה קשוח ואגרסיבי יותר. למראה האגרסיבי תורמים גם חישוקי גלגלים בקוטר של ״20 המוצעים כסטנדרט בכל רמות הגימור.
בחזיתו של הדגם נמצא מנוע אחד בלבד, 3.5 ליטר V6 בהספק מרבי של 280 כ״ס ומומנט מרבי של 36.2 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו׳ חדשה בהונדה (תיבה של ZF) ולהנעה קדמית או למערכת הנעה כפולה עם מערכת ניהול מומנט מתקדמת i-VTM4 כאופציה.
לפספורט בסיס גלגלים של 2.82 מטר, אורך של 4.82, רוחב של 2.0 מטר וגובה של 1.82 מטר - רכב גדול למדי. מרווח הגחון בדגם עומד על 19.8 ס״מ בדגמי הנעה קדמית או 21.3 ס״מ בדגמי הנעה כפולה. למרות גודולו המשמעותי, הדגם משווק עם 5 מושבים בלבד, גם בכדי לא לגנוב לקוחות מהפיילוט 7 מושבים הגדול יותר וגם בכדי להציע תא מטען חסר תחרות ללקוחות האקטיביים של הדגם.
בתא הנוסעים נמצא עיצוב בהשראת תא הנוסעים של הפיילוט אך איכותי ומודרני יותר למראה, יחד עם מסך ״7 בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים ועוד. על בטיחות הנוסעים תשמור מערכת Honda Sensing הכוללת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ירידה מהכביש ועוד. בנוסף נמצא מצלמה ייעודית המסייעת בחיבור נגרר ללא צורך במכוון.