הונדה משיקה את הג'אז שאטל ביפן עם מנועי בנזין וגרסה היברידית אך עדיין מציעה רק 5 מקומות ישיבה.

הונדה גאז שאטל

הונדה השיקה ביפן את גרסת הסטיישן לסופרמיני ה-ג'אז הנקראת שאטל (פיט שאטל ביפן). הונדה מצייגת את הג'אז שאטל בשתי יחידות הנעה: 1.3 ליטר היברידית ו-1.5 ליטר בנזין וכן עם הנעה קדמית או 4WD כפולה.

 

יחידת ההנעה ההיברידית זהה לזו המוכרת לנו מהג'אז ההיברידית ומבוססת על מנוע 1.3 ליטר בנזין ויחידת עזר חשמלית בהספק כולל של 98 כ"ס וצריכת דלק של 25 ק"מ לליטר (תקן JC08 המחמיר יותר ביפן). מנוע הבנזין 1.5 i-VTEC (אותו מנוע המשרת את ה-CR-Z ההיברידית) המציע צריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר (תקן JC08).

 

החלק החשוב ב-ג'אז שאטל הוא כמובן תא המטען שצמח וכעת מציע נפח של 590 ליטר ו-519 ליטר בגרסה ההיברידית, לעומת 337 ליטר ו-303 ליטר בג'אז הרגילה.

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.