הונדה חופת פרטים ותמונות של הגרסה האירופאית של הג'אז החדשה לשנת 2015 שתשווק אצלנו בעוד כשנה.
לאחר שחשפה את הגרסה היפנית של הג'אז החדשה עוד בשנה שעברה ולאחר שהציגה את הגרסה לשוק האמריקאי בחודש ינואר האחרון, הונדה תציג בתערוכת פריז את הג'אז 2015 החדשה בגרסתה לשוק האירופאי, שעדיין מוגדרת כאב טיפוס. לצידה של הג'אז החדשה, הונדה תציג בפריז גם את הקרוסאובר הקומפקטי החדש של הונדה - הונדה HR-V החדש המבוסס על אותה הג'אז.
בכל הקשור לעיצוב, אין כל הבדל משמעותי בין הגרסאות לשווקים השונים ולמרות שהונדה עדיין לא חושפת תמונה של תא הנוסעים, גם כאן אנחנו לא מצפים למצוא הבדלים משמעותיים. הגרסה האירופאית של הג'אז החדש תשווק עם שתי יחידות הנעה חדשות מסדרת המנועים EARTH DREAMS TECHNOLOGY החדשה של הונדה: 1.3 ליטר i-VTEC עם 100 כ"ס ו-12.1 קג"מ ויחידה היברידית מבוססת מנוע 1.5 ליטר בהספק כולל של 137 כ"ס ו-17.3 קג"מ. בשוק היפני/אמריקאי, הג'אז מוצעת עם מנוע בנזין נוסף – 1.5 ליטר 132 כ"ס.
היחידה ההיברידית החדשה היא מסוג מקבילי ותציע טווח נסיעה חשמלי מלא של כ-3 ק”מ עד 50 קמ”ש, זאת לעומת יחידת ההנעה ההיברידית של הג'אז הנוכחית, 1.3 ליטר והספק כולל של 98 כ"ס ו-17 קג"מ, בה המנוע החשמלי רק מסייע למנוע הבנזין – מערכת היברידית טורית. בניגוד לגרסה היפנית של הדגם המצוידת בתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים i-DCD, הגרסה האירופאית תצויד בתיבת הילוכים רציפה CVT.
הג'אז החדשה גדולה יותר מהדגם הנוכחי כאשר לאורך נוספו כ-55 מ"מ לכדי 3,955 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 30 מ"מ לכדי 2,530 מ"מ. לפי הונדה המרווח מאחור השתפר ב-80 מ"מ וכמו הדגם הנוכחי, גם הג'אז החדשה מצוידת במושבי "הקסם". נפח תא המטען גדל משמעותית גם כן ועומד על 1,492 ליטר עם קיפול המושבים זאת לעומת 1,320 ליטר בדגם הנוכחי.
הונדה ג'אז אירופה:
הונדה ג'אז יפן: