הונדה אקורד המחודשת תציג שינוי חיצוני קל, מנועים חסכוניים יותר ורמת נוחות ובידוד רעשים גבוהה יותר.
הונדה מציגה מתיחת פנים לדור השמיני של האקורד. הונדה לא מבצעת מהפכות בעיצוב החיצוני ומציעה עדכון קל לפנסים מלפנים שהם כעת שקופים ואלו מאחור בגימור אדום מלא. הגריל קדמי מחודש בגימור כרום מלא והפגוש הקדמי והאחורי בעיצוב קצת שונה. עיקר העדכון החיצוני נועד לספק מראה ספורטיבי יותר לאקורד.
מבפנים גם כן מספר השינויים מועט ונוגעים בעיקר בכל הקשור באווירה בתא הנוסעים. בד ריפוד חדש יכסה את המושבים ולהשלמת המראה, גימור המתכת בתא הנוסעים ועל ההגה, הדלתות וידית ההילוכים, כהה יותר בדגם המחודש. הונדה שיפרה גם את בידוד תא הנוסעים (NVH) באמצעות חומרי בידוד בעלי צפיפות גבוהה יותר וכן עובייו של החלון האחורי הוגדל ב-0.9 מ"מ בכדי לשפר את בידוד תא הנוסעים.
במנוע הבנזין אין כל שינוי ורק יחידת הדיזל 2.2 i-DTEC זוכה להפחתת הפסדי החיכוך במנוע המאפשרים פליטת CO2 הנמוכה בכ-11 גרם/ק"מ ושיפר קל בצריכת הדלק. גם תיבת ההילוכים האוטומטית עברה טיפול דומה ותאפשר שיפור קל בצריכת הדלק יחד עם יחסי העברה שונים מהתיבה המוחלפת.
בתחום השלדה/מתלים, הונדה כיילה מחדש את המתלים שאמורים להציע כעת נוחות נסיעה משופרת בכל סוגי הכבישים. חידוש נוסף במתיחת הפנים לאקורד, נוגע לגרסאות המצוידות בפנסי בי-קסנון. מצלמה המתקנת לפנים על המראה המרכזית, מזהה כלי רכב מלפנים ובמידה והאורות נמצאים במצב של תאורת דרך, המערכת תעביר את התאורה אוטומטית למצב תאורת מעבר.
האקורד המחודשת תגיע לישראל במהלך המחצית השנייה של 2011 ותחשף רשמית בתערוכת ז'נבה הקרובה.