הונדה מציגה את ה- CR-Z ההיברידית בגרסת טורבו עם הספק של 200 כ"ס ואפשרות לסדרת ייצור מוגבלת.
להונדה CR-Z יש את כל המאפיינים הדרושים להיות מכונית היברידית ספורטיבית. יש לה את המראה הנכון, תנוחת הישיבה הנמוכה, תיבת הילוכים ידנית ועוד, רק דבר אחד חסר לה וזו גרסה חזקה באמת, שתתחשב פחות בסביבה ויותר בביצועים.
הונדה שחברה לחברת השיפורים הבריטית Mugen, חושפת את ה- CR-Z בגרסת טורבו, על בסיס אותה יחידת הנעה היברידית הנוכחית. אל מנוע ה-1.5 ליטר, הוצמד מגדש-על המעלה את ההספק מ-124 כ"ס ל-200 כ"ס ואת המומנט מ-17.1 קג"מ ל-25 קג"מ. כל זאת עוד לפני שבוצע כל שינוי המנוע החשמלי של מערכת ה IMA.
השיפורים לא מסתכמים ביחידת ההנעה. Mugen הרחיבה את מפסק הסרנים מאחור, נוספו בולמים עם 5 מצבי כיול, בלמים מוגדלים והפחתה במשקל של כ-50 ק"ג.
נכון לעכשיו מדובר באב טיפוס והונדה לא הצהירה על כל כוונה לייצר את הגרסה הזו. אך לאור לא מעט "בקשות" של לקוחות בעיקר מיפן ולא מעט שמועות שהונדה אכן תייצר גרסה חזקה ל- CR-Z, לא מן הנמנע שהונדה תייצר גרסה "חמה" בסדרה מוגבלת.