הונדה CR-Z מיוגן גרסת הטורבו ל-CR-Z ההיברידית נבחנת ע"י התכנית "הילוך חמישי".
כאשר הונדה השיקה את ה-CR-Z, המכונית הספורטיבית ההיברידית הראשונה, הדעות היו חלוקות. אמנם היא חסכונית, עם המראה הספורטיבי הנכון והתנהגות כביש בהתאם, אך התלונה השכיחה היא על העדר כוח שבאמת יאפשר להנות מהיכולות הטרומיות שלה.
בהונדה כמובן הקשיבו לקולות ובעזרת הסניף הבריטי של חברת מיוגן, הציגה לפני כחודשיים קונספט ל-CR-Z ההיברידית המתבסס על אותה יחידת הנעה היברידית רק שהפעם מנוע ה-1.5 ליטר בנזין, זכה לשיפור מכלולים וכמובן לתוספת של מגדש טורבו שהעלה את ההספק הכולל מ-124 כ"ס ל-200 כ"ס. מעבר לכך נעשו עוד שינויים במרכב ובמתלים וכן הפחתת משקל כוללת של כ-50 ק"מ. התוצאה הסופית וחוות הדעת בוידאו שלפניכם. את חבר מיוגן מוטורספורט,דרך אגב, הקים הירוטושי הונדה, בנו של מייסד הונדה.
הונדה CR-Z מיוגן:
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/3-rvMzcpbsU?rel=0{/iframe}
הונדה CR-Z:
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/Vn_8uJ60GvY?rel=0{/iframe}