הונדה חושפת את ה-CR-V החדש לשנת 2012 בתערוכת לוס אנג'לס שלראשונה מציע גם מקום ל-7 נוסעים.
הונדה CR-V החדש (האמריקאי), נחשף היום (ד') רשמית בתערוכת לוס אנג'לס. זהו הדור הרביעי לדגם המצליח מאוד של הונדה בארה"ב, כאשר כמו רוב דגמי הונדה החדשים, עיקר השינוי ב- CR-V החדש הוא בתחום איכות תא הנוסעים ובידוד הרעשים וכן בשיפור צריכת הדלק והפחתת זיהום האוויר.
עיצובו של ה- CR-V החדש, שומר על מראה דגם הקונספט (והדגם היוצא) למעט הפנסים המושחרים, חצאיות הצד בשחור מבריק והחישוקים במידה סטנדרטית שלא הגיעו לדגם הייצור הסופי כצפוי. הדגם האירופאי, יהיה דומה עד כדי זהות לדגם האמריקאי עם שינויים קלים בלבד כגון פגוש קדמי שונה במעט ופנסים ראשיים שקופים. בישראל צפוי ה-CR-V להיות משווק לקראת אמצע 2012.
עבור השוק האמריקאי, אין חדשות של ממש בתחום המנועים (כמו במקרה של הסיוויק החדשה) והדגם ישווק כמו הדגם היותר עם מנוע בנפח 2.4 ליטר i-VTEC שעבר שיפור קל ומייצר הספק של 185 כ"ס (לעומת 180 כ"ס) ו-22.4 קג"מ. תיבת ההילוכים האוטומטית, עדיין מציעה רק חמישה הילוכים כמו בדגם היוצא וה-CR-V החדש יוצע עם הנעה קדמית או כפולה.
השיפור במנוע, מציג שיפור קל גם בצריכת הדלק עם נתון של 11 ק"מ לליטר עבור דגם ההנעה הקדמית (לעומת 10.6) ו-10.6 ק"מ לליטר עבור דגם ההנעה הכפולה (לעומת 9.8).
הונדה CR-V החדש, שומר על המידות של הדגם היוצא ולמעשה קטן במעט (גם המשקל הופחת), אך בזכות תכנון חכם יותר לתא הנוסעים, הפעם הוא מוצע גם בגרסת שבעה מושבים שתאפשר לו להציב תחרות גם בקטגוריה וגם למשוך לקוחות מקטגוריות גבוהות יותר בהם זה שכיח למצוא שבעה מושבים.
הונדה CR-V החדשה יתחרה בארה"ב בעיקר מול טויוטה ראב4, מאזדה CX-5 החדש ומול הגרסאות היקרות של ix35 והספורטאז' וכן מול פורד קוגה/אסקייפ החדש שהוצג כם כן היום בתערוכת לוס אנג'לס.
תא הנוסעים של ה-CR-V דגם 2012 עוצב מחדש, אך שומר על המבנה הכללי של הדגם היוצא עם מיקום זהה לידית ההילוכים על הקונסולה המרכזית. רמת החומרים שופרה ותא הנוסעים שופע חומרים רכים ואיכותיים והוא נראה הרבה יותר יוקרתי לעומת תא הנוסעים הפלסטיקי של הדגם היוצא. בניגוד לדגמי הונדה האחרונים כמו הסיויק החדשה, תא הנוסעים של ה-CR-V החדש שומר על איפוק וסולידיות ולא נראה כאילו הגיע מסרט עתידני. הכל מסודר בצורה הגיונית וקלה לעין.