בשנת 2021 קבוצת פולקסווגן (באמצעות פורשה) ורימאק הכריזו על הקמתו של מיזם משותף תחתיו יפותחו הדגמים הבאים של רימאק ובוגאטי, שני יצרנים של מכוניות על כאשר רימאק היא זו שתביא את הידע שלה בתחום הפיתוח של רכבי על חשמליים. אם חשבו שזה האות לכך שהשירון היא מכונית הבעירה הפנימית האחרונה של בוגאטי אז טעינו לחשוב כך שכן בוגאטי חושפת כעת מנוע V16 חדש אשר ישרת את מכונית העל הבאה שלה, זו אשר תחליף את השירון. הפעם אמנם עם שילוב היברידי-חשמלי אך הבסיס הוא עדיין מנוע עתיר צילינדרים.
מאז הצגתה של הווירון 16.4 בשנת 2005, מכונית העל הייחודית של בוגאטי עשתה שימוש במנוע ה-W16 שפותח על בסיס מנוע ה- VR6 של פולקסווגן. היתרון בתצורת W שדומה לשילוב של שני מנועים V8 הוא במבנה הקומפקטי יחסית אך זה מוביל ללא מעט אתגרים הנדסיים, במיוחד בכל הקשור למערכת הקירור של המנוע שכן בכל בלוק יש 8 צילינדרים צמודים וצפופים שמייצרים המון חום. זה לא סתם שבוגאטי שירון מצוידת ב-10 מצננים שרובם אחראים על קירור המנוע.
את המחליפה של השירון נפגוש ביוני השנה וכאמור, היא תעשה שימוש במנוע V16 חדש לחלוטין שיעשה שימוש בסיוע חשמלי. בשלב זה בוגאטי לא מספקת פרטים טכניים על יחידת ההנעה ורק מספקת לנו הצצה ויזואלית ליצירת המופת הזו לצד חוויית הסאונד שהמנוע הזה מייצר שהיא שונה למדי מסאונד הבריטון-בס העמוק של מנוע ה- W16, בעיקר בשל העבודה שמנוע ה-V16 משתמש בגל ארכובה שטוח. בכל מקרה, אנחנו מצפים להספק מרבי של מעל ל-1600 כ"ס, נתון ההספק של השירון סופר ספורט.