פולקסווגן גולף GTI הידנית מוצעת באותה רמת הגימור של גרסת ה-DSG ומספקת את אותם הביצועים.
כשנה לאחר שהחל שיווקה של פולקסווגן גולף GTI החדשה עם תיבת DSG בלבד, צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, משיקה את הגרסה הידנית של הגולף GTI שתוצע במחיר של 212,900 שקל – 14,000 שקל פחות מגרסת ה-DSG. שתי הגרסאות מוצעות גם בתצורת שלוש דלתות האצ'בק במחיר הנמוך ב-5,000 שקל.
הגולף GTI הידנית משווקת באותה רמת אבזור של גרסת ה-DSG, זו כוללת, בין היתר: בקרת אקלים דו אזורית, מושבי ספורט, התנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי, דיבורית BT כולל A2DP , הגה ספורט עם שליטה על השמע והטלפון, חישוקי סגסוגת "17, חלון גג נפתח ועוד.
תוספת לתאורת קסנון וחישוקי "18 תאלץ אתכם להיפרד מ-11,000 שקל, תוספת של 8,500 שקל תאפשר לכם לקבל מתלים אדפטיביים ועל ריפודי עור תאלצו להוסיף כ-16,000 שקל.
הגרסה הידנית – שישה הילוכים – מצוידת באותו מנוע מוכר: 2.0 ליטר טורבו (TSI) בהספק מרבי של 220 כ"ס בין -4,500-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 35.68 קג"מ בין 1,500-4,400 סל"ד. נתון התאוצה זהה בין לגרסת ה-DSG עם 6.5 שניות 0-100 קמ"ש, המהירות המרבית גבוהה ב-2 קמ"ש ועומדת על 246 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם התיבה הידנית עומדת של 16.6 ק"מ לליטר לעומת 15.6 ק"מ לליטר בגרסת ה-DSG.