קרייזלר ממשיכה בטרוף עדכון כל היצע הדגמים שלה. עכשיו הגיע תורו של הפחות יפה בחבורה, ג'יפ קומפאס.
קרייזלר חושפת את ג'יפ קומפאס החדש לשנת 2011. בחודשים האחרונים, קרייזלר מציגה דגם חדש או מחודש האחד אחרי השני בקצב מסחרר. מספיק להזכיר את קרייזלר 200 ו-300C החדשות, את מתיחת הפנים לכל דגמי דודג' יחד עם רענון לכל דגמי ג'יפ. כעת, מגיע תורו של הקומפאס להתחדש. אמנם מדובר בפועל במתיחת פנים לקומפאס שהוצג רק 2007, אך השינויים, החיצוני והפנימי, כל כך גדולים, שניתן להתייחס אליו כאל דגם חדש לחלוטין.
המהפך החיצוני הוא מוחלט וכמעט שאין זכר לדגם היוצא, בעיקר מלפנים קצת פחות מאחור. ההשראה העיצובית ברורה וניתן להבחין בכל שכל המוטיבים העיצוביים שאולים מהאח הבכור, ה-גרנד צ'ירוקי החדש. אין ספק שמהברווזון המכוער שהוא היה, הוא אמנם לא הפך לברבור, אך הוא בהחלט נאה וכבר לא מוזר למראה. מעבר למראה החיצוני החדש, גם מבפנים מדובר במהפכה, בלי שום זכר לדם היוצא. אמנם מבנה הקונסולה נותר זהה, עם אותו מיקום לפתחי המיזוג, לקונסולה המרכזית וכו', אך כל החומרים, המתגים, האבזור, ההגה ועוד, שונים וחדשים.
לקומפס החדש שני מנועים מוכרים, אך מחודשים ומשופרים בעיקר בתחום צריכת הדלק והזיהום. בתחתית ההיצע נמצא מנוע 2.0 ליטר בהספק של 158 כ"ס ו-20 קג"מ. מעליו, נמצא מנוע ה-2.4 ליטר בהספק של 172 כ"ס (שיפור של 4 כ"ס) ו-22.8 קג"מ. בתחום צריכת הדלק, צריכת הדלק של שני המנועים זהה ועומדת על 9.8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-12.4 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית (הנתונים לתיבה הידנית). המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית כסטנדרט או תיבה רציפה CVT2 חדשה.
ג'יפ קומפאס מגיע בשלוש רמות גימור, Compass, Latitude, Limited כאשר כולם מגיעים עם הנעה קדמית כסטנדרט. בנוסף, ישנה אופציה להנעה כפולה בשתי תצורות: Freedom Drive I Freedom Drive II. מערכת Freedom Drive I מציעה הנעה כפולה קבועה שעובדת על בסיס מערכת בקרת החלקה ובעיקר מיעדת לשיפור האחיזה בכביש ופחות לשטח. מערכת Freedom Drive II, מציעה הנעה כפולה, עם תיבת הילוכים רציפה (CVT2L) עם הילוך כוח. מערכת זו כבר מיועדת לנסיעת שטח מתונה, אך לא לטיפוסים קשים. לפי קרייזלר גם מערכת המתלים זכתה להתייחסות לטובת שיפור איכות הנסיעה והנוחות, הן בכביש והן עבור נהיגת שטח.