סמלת, יבואנית מותג הפרימיום הסיני הונגצ'י, תרחיב בקרוב את היצע הדגמים של המותג בישראל עם השקתם של שני דגמים חשמליים חדשים: הקרוסאובר הונגצ'י EHS7 ומכונית הסאלון הונגצ'י EH7. בשני המקרים מדובר בדור חדש של רכבים, סוג של מותג משנה תחתיו הונגצ'י תשווק רכבים חשמליים בלבד המיועדים לשיווק גם באירופה.
הדגמים EH7 ו-EHS7 לובשים שפת עיצוב מודרנית ושונה לחלוטין משאר דגמי הונגצ'י הנוכחיים והם מבוססים על פלטפורמת FME הייעודית להנעה חשמלית של החברה, פלטפורמה אשר הוצגה לראשונה עם ספינת הדגל החשמלית של המותג, הקרוסאובר E-HS9 שהוא גם הנציג הראשון של הונגצ'י בישראל. בדגמי EHS7 ו-EH7 הפלטפורמה היא בארכיטקטורת 800V כך שהדגמים מאפשרים טעינה אולטרה מהירה בהספק של עד 365kW כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת רק 20 דקות. הטעינה הביתית סטנדרטית יותר עם 11kW כך שטעינה מלאה אורכת מעל ל-10 שעות.
שני הדגמים ישווקו בשלב הראשון בישראל בגרסאות הבכירות שלהן, כלומר עם הנעה כפולה 610 כ"ס המתקבלת משני מנועים חשמליים חדשים בחברה וסוללה בקיבולת גדולה במיוחד של 111kWh המאפשרת טווח נסיעה של עד 640 ק"מ בתקן WLTP. בשוק הסיני הדגמים משווקים גם בגרסאות הנעה אחורית 340 כ"ס עם סוללת LFP 85kWh או NMC 111kWh ולדגמים אלו טווח נסיעה של 510 ק"מ או 655 ק"מ בתקן WLTP, בהתאמה.
הונגצ'י EH7 היא כאמור מכונית סאלון חשמלית כאשר לדגם אורך של 4,980 מ"מ, רוחב של 1,915 מ"מ, גובה של 1,490 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,000 מ"מ. לגרסת ההנעה הכפולה של הדגם הספק מרבי של 610 כ"ס ומומנט מרבי של 77.1 קג"מ, שילוב המאפשר לדגם להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ומהירות מרבית המוגבלת ל-190 קמ"ש. סוללת ה-111kWh של הדגם מאפשרת טווח נסיעה מרשים של 640 ק"מ.
הונגצ'י EHS7 הוא קרוסאובר 5 מושבים גדול ממדים עם אורך של 4925 מ"מ, רוחב של 1,950 מ"מ, גובה של 1,680 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,000 מ"מ, כך שהוא גדול יותר מניאו EL6 אך קטן יותר מניאו EL8 וכמובן שהוא קטן יותר, משמעותית, מהונגצ'י E-HS9 לו אורך של 5,209 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,110 מ"מ.
יחידות ההנעה כאן זהות לנמצא בדגם EH7, כך שעם הנעה כפולה 610 כ"ס להונגצ'י EHS7 נתון 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. כאן סוללת ה-111kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה של 540 ק"מ ולגרסאות ההנעה האחורית השונות טווח נסיעה של 460 ק"מ עד 600 ק"מ, כל הנתונים בתקן WLTP האירופי.
שני הדגמים מצוידים במערכת בקרת השלדה החדשה של הונגצ'י, IDCS, עם בולמים אדפטיביים המאפשרים לנהג בחירה מבין מספר מצבי כיול ושיכוך משתנה רציף המשלב בין שמירה על נוחות נסיעה גבוהה לשליטה הדוקה על המרכב. בגרסת הקצה של הדגם (PRO) נוכל למצוא בנוסף גם מערכת היגוי אחורית.
כמו העיצוב החיצוני, גם חלל תא הנוסעים של הדגמים מציג שפת העיצוב חדשה, מינימליסטית ומודרנית יותר למראה כאשר שני הדגמים חולקים את אותו מסך פנורמי מפוסל שבמרכזו נמצא לוח מחוונים דיגיטלי, מצידו השמאלי משטח מגע לשליטה את התאורה החיצונית ומימינו מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך "15.5 וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מתחת למסך הונגצ'י התקינה פס מגע המאפשר שליטה מהירה על בקרת האקלים המפוצלת וכמובן שנמצא גם מספר שקעי USB מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי מהיר ועוד.
רשימת האבזור של הדגמים עשירה כבר מדגמי הבסיסי והיא כוללת, בין היתר: סגירה רכה לדלתות, חלון גג פנורמי ענק, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום/אוורור/עיסוי, ריפודי עור נאפה, תאורת אווירה עשירה ב-256 צבעים/גוונים, תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה המדמה מסך ענק בגודל "63 הניצב הרחק מהנהג, מערכת שמע עם 19 רמקולים (12 בדגם HS7), כיוון חשמלי לגלגל ההגה, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת 360 מעלות, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, מצלמת דרך, מצב בעל חיים ברכב, מערכת חנייה אוטומטית - גם מחוץ לרכב - ועוד ועוד.
כל זה לצד מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטח מת אקטיבי, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, מערכת יציאה בטוחה, זיהוי תמרורים, מעבר נתיב אוטונומי בלחיצה על מוט האיתות, ועוד.