המגאן R.S החדשה תצויד במנוע עם הספק מרבי של מעל ל-300 כ"ס, היגוי גם לגלגלים האחוריים ולראשונה, גם עם אופציה לתיבת EDC.
ביום שישי הקרוב, ה-26 למאי 2017, רנו תחשוף בגרנד פרי של מונקו את המגאן ספורט 2018 החדשה, גרסת הביצועים של המגאן החדשה המתחרה בדגמים כגון גולף GTI קלאבספורט, סיאט קופה, סיוויק טייפ R ועוד.
המגאן R.S החדש תצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו, כמו בדגם היוצא, בהספק מרבי הצפוי לעמוד על מעל ל-300 כ"ס, כלומר לפחות כ-25 כ"ס יותר מהמגאן ספורט הנוכחית. ההנעה תמשיך להיות קדמית אך כמו במגאן GT החדשה, הדגם יצויד במערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים מה שאמור לשפר באופן משמעותי את יכולת הפנייה/שינוי הכיוון של הדגם וכן את האחיזה.
כמו בדגם היוצא, המנוע בדגם משודך כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית אך לראשונה, הדגם יוצע גם עם אופציה לתיבת EDC כפולת מצמדים. כניראה שרנו למדה משהו מהביקורת על הקליאו ספורט.