אלפיין A110 S
אלפיין A110 S.
אלפיין A110 S
אלפיין A110 S.

כשנתיים לאחר שרנו הציגה את האלפין A110 החדשה, היא מציגה כעת גרסהת קצה חזקה וספורטיבית יותר לדגם - אלפין A110S.

 

מנוע ה-1.8 ליטר טורבו המרכזי של הדגם זכה למגדש טורבו משופר באלפין A110 S (תוספת של 0.4 באר ללחץ הגדישה) וכעת הוא מייצר הספק מרבי של 295 כ"ס ב-6400 סל"ד ומומנט מרבי של 34.7 קג"מ, שיפור של 40 כ"ס לעומת ה-A110 הרגילה. למומנט המרבי נוספו 2 קג"מ והוא מושג בטווח רחב יותר של סיבובי מנוע, בין 2,400-6,000 סל"ד לעומת 2,000-4,800 סל"ד בדגם הרגיל.

 

אלפיין A110 S
מנוע משופר וכיול חד וקשיח יותר.

עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והנעה אחורית כמובן, זה מספיק לדגם לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות ולמהירות מרבית של 275 קמ"ש, זאת לעומת 4.5 שניות ו-250 קמ"ש בדגם הרגיל.

מעבר למנוע המשודרג האלפין A110S זכתה בנוסף לקפיצים קשיחים (ב-50%) יותר ומוטות מייצבים עבים יותר (ב-100%) יחד עם הנמכת מרכב קלה של 4 מ"מ. חישוקי ה-"18 הייחודיים של הדגם עטופים בצמיגי מישלין Pilot Sport 4 בתכנון מיוחד לדגם (215 מ"מ מלפנים ו-245 מ"מ מאחור) ומאחוריהם נמצא מערכת בלימה משודרגת של ברמבו. בחברה מציינים כי גם מערכת בקרת היציבות זכתה לכיול מחדש עבור הדגם ורוכשי הדגם יוכלו לשדרג לגג קרבון המפחית את משקל הדגם ב-1.9 ק"ג.

 

אלפיין A110S
אלפיין A110S.

כל השינויים, כולל אלו הוויזואליים המעניקים לדגם את המראה הייחודי לו, העלו את משקל הדגם ב-11 ק"ג ל-1114 ק"מ ובאלפין מציינים כי כל השדרוגים נועדו ליצוב מכונית עם יציבות כיוונית גבוהה יותר במהירויות גבוהות לצד ניהוג חד ומדויק יותר. בחברה מוסיפים כי למרות הכיול הקשיח יותר, זו עדיין מכונית שניתן להשתמש בה ביום יום "זו לא תהיה אלפין אם אמיתית אם היא הייתה קשיחה מידי לנהיגה יום יומית" ציין ז'אן פאסקל, המהנדס הראשי של אלפיין - בכל זאת רכב צרפתי. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.