סדרה 3 סטיישן (Touring) החדשה מציעה תא מטען שימושי בנפח של 500-1510 ליטר, פתיחה כפולה לדלת תא המטען ועיצוב מלוטש ודינמי.
כשמונה חודשים לאחר שחשפה את סדרה 3 סדאן החדשה, ב.מ.וו מתפנה לחשוף את גרסת הסטיישן של הדגם, סדרה 3 טורינג 2019 החדשה. למרות השימושיות הגבוהה והמראה המלוטש, אין סיכוי שנפגוש את הגרסה הזו בארץ הקודש.
יש כאלו שיעדיפו את סדרה 3 טורינג החדשה על פני גרסה הסדאן פשוט כי היא נראית מצוין, אך רוב הרוכשים יבחרו בה בזכות תא המטען הגדול יותר (רק ב-20 ליטר) ובעיקר השימושי יותר. נפח תא המטען בסדרה 3 טורינג החדשה עומד על 500-1510 ליטר תוספת של 5-10 ליטר לעומת הדגם היוצא. כיאה לרכב פרימיום המושב האחורי ניתן לקיפול ביחס של 40:20:40 וכאופציה ניתן להוסיף קיפול חשמלי של המושבים מאחור מפתח תא המטען.
דלת תא המטען בדגם נפתחת חשמלית כסטנדרט, עם אופציה לפתיחה ללא מגע. להטענה מהירה של חפצים קלים וקטנים, ניתן לפתוח רק את החלון של דלת תא המטען ובנוסף נמצא מגוון פתרונות לעיגון חפצים, תא מתחת לרצפה בו ניתן לאחסן את כיסוי תא המטען הנגלל ועוד.
עם אורך של 4,709 מ"מ, רוחב של 1,827 מ"מ, גובה של 1,470 מ"מ ובסיס גלגלים זהה לדגם הסדאן של 2,851 מ"מ, סדרה 3 טורינג החדשה זהה באורכה לסדרה 3 סדאן החדשה אך ארוכה ב-76 מ"מ מהדגם היוצא ועם תוספת של של 41 מ"מ לבסיס הגלגלים.
היצע המנועים בסדרה 3 טורינג החדשה זהה למוכר לנו מדגם הסדאן כאשר למעט דגם הדיזל הבסיסי, המוצע כאופציה עם תיבת הילוכים ידנית, כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ואת חלק מהמנועים ניתן לשדך בנוסף למערכת הנעה כפולה xDrive.
לראשונה, סדרה 3 טורינג תוצע גם בגרסה היברידית פלאג-אין בדגם 330e החדש המשלב בין מנוע 2.0 ליטר טורבו 184 כ"ס למנוע חשמלי בהספק של 68-109 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 252 כ״ס ו-42.8 קג״מ. סוללה בקיבולת של 7.8kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ. גרסה זו תשווק רק במהלך שנת 2020 כאשר שאר גרסאות הדגם יהיו זמינות באירופה החל מחודש ספטמבר הקרוב.
בנוסף לדגם ההיברידי נמצא את דגם 320i עם מנוע 2.0 טורבו 184 כ"ס, דגם 330i עם מנוע 2.0 טורבו 258 כ"ס והנעה אחורית או כפולה xDrive (דגם M340i יצטרף רק בשלב מאוחר יותר) דגמי הדיזל כוללים את דגם 320d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 190 כ"ס עם הנעה אחורית או כפולה xDrive ודגם 330d xDrive עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל בהספק של 265 כ"ס ומומנט של 59.1 קג"מ.