2021 ב.מ.וו M3 M4 החדשות
ב.מ.וו M3 M4 קומפטישן החדשות.
2021 ב.מ.וו M3 M4 החדשות
ב.מ.וו M3 M4 קומפטישן החדשות.

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי הביצועים החדשים, 2021 ב.מ.וו M3 סדאן ו- ב.מ.וו M4 קופה אשר ישווקו בישראל דגמי הקומפטישן (Competition) הבכירים יותר עם 510 כ"ס, הנעה אחורית ותיבת 8 הילוכים אוטו'. בשלב מאוחר יותר, דגמים אלו יהיו זמינים לרכישה גם בגרסאות הנעה כפולה. מחירי הדגם בישראל עומדים על החל מ- 760,000 ₪ לדגם M3 קומפטישן והחל מ-780,000 ₪ לדגם M4 קופה קומפטישן.

 

M3 קומפטישן ו- M4 קומפטישן הן כאמור הגרסאות הבכירות יותר ובחזיתן נמצא את מנוע S58 החדש של ב.מ.וו (המחליף את מנוע S55), מדובר במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו המייצר בגרסאות הקומפטישן הספק מרבי של 510 כ"ס ב-,6250 סל"ד ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ המתקבל בין 2,750 עד 5,500 סל"ד. שני הדגמים זכו למגוון שדרוגים בתחום השימון והקירור בכדי שתוכלו לבלות כל היום על מסלול המרוצים מבלי לדאוג למנוע או לתיבת ההילוכים.

 

2021 ב.מ.וו M3 קומפטישן
2021 ב.מ.וו M3 קומפטישן.

את תיבת ה-7 הילוכים DCT כפולת המצמדים של הדגמים היוצאים ב.מ.וו החליפה בתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית שלה (בגרסה מיוחדת לדגמי M) והשילוב הזה, עם הנעה אחורית כמובן, מייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש מרשים של 3.9 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית. כפי שאנחנו מכירים את ב.מ.וו, ההספק המרבי האמיתי גבוה יותר וגם נתון התאוצה פסימי ממה שתקבלו במציאות.

 

M4 xDrive
ב.מ.וו M4 קומפטישן.

דגמי M3 ו- M4 החדשים מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים המנמיכים את המרכב ב-20 מ"מ לעומת הגרסאות הרגילות. לנהג אפשרות בחירה מבין 3 מצבי כיול לבולמים, שלושה לתיבת ההילוכים כולל תפעול ידני מלא ושני מצבי תגבור לגלגל ההגה (M Servotronic). לדגממ הקומפטישן זווית קאמבר שלילית יותר מהגרסאות הרגילות של ה- M3/M4 ומפסק סרנים הרחב יותר ב-40 מ"מ מהגרסאות הרגילות או 20 מ"מ מדגמי M3/M4 הקודמים. לדגמים מערכת בקרת יציאה מהמקום חדשה וגם אפשרות לבחירה מבין מספר דרגות התערבות של מערכת בקרת היציבות, כולל כמובן ניתוק מלא של המערכת.

ב.מ.וו ציידה את הדגמים במערכת ניתוח ביצועי דריפט (M Drift Analyzer) היודעת לתעד את פעולות הנהג ולנתח את יכולתו לנהוג במכונית בפניות בצורה דינמית קיצונית ובמצבי היגוי יתר (דריפטינג). מערכת זו מתעדת את משך זמן הפעולה, את הקו ואת זווית ההחלקה. כל המידע הזה נשמר באפליקציית BMW M Laptimer במכשיר הנייד (Apple iPhone).

 

2021 ב.מ.וו M3 החדשה תא הנוסעים
עם מושבי M ספורט חדשים.

כל דגמי M3/M4 זכו למגוון רחב של חיזוקי שלדה, כולל גשר קדמי מקרבון, יש גם גג מקרבון, שימוש נרחב יותר באלומיניום במתלים להפחתת המשקל הבלתי נתמך ועוד. תצורת המתלים דומה לזו של הדגמים הקודמים עם עצמו עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור. דגמי הקומפטישן מצוידים בחישוקי סגסוגת קלה מחושלים בגודל של "19 מלפנים ו-"20 מאחור עם צמיגים במידות של 275/35 ו- 285/30 בהתאמה. כמובן שכם נמצא מערכת בלימה שנועדה לעמוד בעומסים גבוהים לאורך זמן ממושך, קליפור עם 6 בוכנות וצלחות בלימה בקוטר 380 מ"מ מלפנים וקליפר צף עם בוכנה יחידה וצלחות בקוטר 370 מ"מ מאחור.

 

M3 xDrive
ב.מ.וו M3.

בשני הדגמים נמצא רשימה ארוכה מאוד של אבזור נוחות ובטיחות, בין היתר נוכל למצוא לדוגמה לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגה ייעודית לדגמי M, מולטימידה "10.25, תאורה ראשית לייזר אדפטיבית, מערכת בלימה M, מושבי ספורט M חשמליים, תצוגה עילית, ריפוד עור Merino במבחר גוונים, חבילת Parking Assistant Plus כוללת מצלמה היקפית ותצוגה תלת-מימדית, חבילת ה-Driving Assistant Professional הכוללת מערכת מערכות בטיחות מתקדמות, ניווט מקורי, ממשק אפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי ועוד ועוד.

 

2021 ב.מ.וו M3 - מפרט טכני מלא להורדה.

2021 ב.מ.וו M4 קופה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.