איסוזו השיקה את ה- D-MAX החדש לשנת 2012, עם תא נוסעים איכותי ומאובזר מבעבר ומנועים חזקים וחסכוניים יותר.
איסוזו השיקה אתמול (ה') את הטנדר D-MAX החדש 2012 בתאילנד, השוק הגדול בעולם לטנדרים קלים, שם גם מיוצר ה-D-MAX שהוא הטנדר הקל הנמכר ביותר בתאילנד. איסוזו D-MAX החדש, מציע רענון קל לעיצוב החוץ, תא נוסעים חדש לחלוטין ומאובזר יותר ומנועי דיזל משופרים, חזקים יותר וחסכוניים יותר.
בתחום המנועים, ה- D-MAX עדיין מוצע עם אותם מנועים, אך שעברו שדרוג כולל מגדש טורבו VGS חדש והמנועים כעת עומדים בתקן אירו 5. מנוע ה-2.5 ליטר בעל הספק זהה למנוע הנוכחי, 135 כ"ס ב-3,600 סל"ד, אך עם מומנט משופר של 32.6 קג"מ בין 1,800-2,800 סל"ד לעומת 30 קג"מ במנוע הנוכחי. מנוע ה-3.0 ליטר dDi VGS זוכה לתוספת הספק של של 14 כ"ס העמוד כבמנוע החדש על 177 כ"ס ב-3,600 סל"ד ולתוספת של 2 קג"מ למומנט העומד במנוע החדש על 38.6 קג"מ בין 1,800-2,800 סל"ד.
מנוע חדש נוסף להיצע בנפח 2.5 ליטר טורבו דיזל (ללא מגדש בעל גאומטריה משתנה VGS), בהספק של 116 כ"ס ו-28.5 קג"מ. המנועים החדשים בעלי שרשרת תזמון שלא דורשת תחזוקה והחלפה. המנועים ישודכו לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת 5 הילוכים אוטומטית חדשה (לעומת 4 כיום) עם תפעול ידני מידית ההילוכים.
חדשות טובות בתחום הבטיחות, D-MAX החדש יכלול בקרת יציבות כסטנדרט, שתהיה חובה בישראל גם עבור רכבים מסחריים ב-2012. בנוסף כסטנדרט מצויד ה- D-MAX בשתי כריות אוויר (אופציה ל-4), בקרת משיכה, ABS+EBD. כמו בעבר, D-MAX החדש מוצע בתצורת חד קבינה או קבינה כפולה עם הנעה קדמית בלבד או כפולה, אך בניגוד לעבור יוצע גם דגם הנעה קדמית בלבד עם הגבהת מרכב כמו בדגם ה- 4X4.
בעוד העיצוב החיצוני זכה בעיקר לעדכון של מודרניזציה, תא הנוסעים כבר תוכנן מחדש לחלוטין בכדי להציע איכות חיים גבוהה יותר לנוסעים, החל ממרווח משופר בספסל האחורי, קונסולה מרכזית חדשה עם שיפור באיכות החומרים וברמת האבזור. כל הדגמים כוללים מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה (או מסך מגע של קנווד) עם לא פחות מ-8 רמקולים וכניסות USB+AUX+iPod, קישורית BT עם שליטה מההגה, מחשב דרך מתקדם, 4 חלונות חשמל (קבינה כפולה) ועוד. דגמי ה-3.0 ליטר מוצעים עם מערכת בקרת אקלים דו אזורית, הגה מצופה עור, תאורת LED ליום ועוד.