אודי חוגגת 25 שנה לאודי RS4 אוונט עם מהדורת 25 שנה מיוחדת לדגם שתשווק ב-250 יחידות באירופה בלבד. מעבר לנגיעות עיצוב ייחודיות, מהדורת 25 שנה של אודי RS4 כוללת בנוסף גם מנוע חזק יותר ומגוון שדרוגים לשיפור היכולות הדינמיות.
לפני אודי, אף אחד לא ממש חשב על מכונית סטיישן עם ביצועים של מכונית ספורט ואז בשנת 1994 נולדה לה אודי RS2 אוונט כפרויקט ניסיוני משותף של פורשה ואודי, על בסיס אודי 80 סטיישן כאשר המטרה העיקרית של הפרויקט הייתה פיתוח מערכת קוואטרו חדשה אשר תחליף את זו המקורית והיקרה של אודי שתוכננה במקור לרכב הראלי של החברה. הביקוש לדגם גרם לאודי להבין שיש לה משהו מיוחד ביד, שילוב של מכונית סטיישן שימושית עם הנעה כפולה ייחודית וביצועים של מכונית-על, ובשנת 1999 אודי השיקה את ה- RS4 אוונט הראשונה שלה.
מהדורת ה-25 שנה לדגם מצוידת באותו מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו אך עם הספק מרבי משודרג של 470 כ"ס לעומת 450 כ"ס ב- RS4 אוונט הרגילה, המומנט המרבי זהה ועומד על 61.2 קג"מ. צמיגי פירלי P Zero Corsa דביקים ושינויים ביחס העברה של התיבה מאפשרים למהדורת ה-25 שנה להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות ומהירות מרבית של 300 קמ"ש, זאת לעומת 4.1 שניות ו-250 קמ"ש בגרסה הרגילה.
לצד השדרוגים ליחידת ההנעה, מהדורת ה-25 שנה מצוידת ב- קוילאוברים עם כיוון ידני והנמכת מרכב נוספת של 10 מ"מ לעומת דגמי ה-RS4 הרגילים, כך הרכב המגיע מהמפעל אך לרוכשים אפשרות להנמכה נוספת של עוד 10 מ"מ. הדגם מצויד כסטנדרט בדיפרנציאל quattro sport כסטנדרט עם תעדוף לציר האחורי ולפי אודי כל מצב בבורר מצבי הנהיגה מייצר שינוי משמעותי יותר.
שדרוגים נוספים שבוצעו בדגם הם הגדלת זווית השפיעה של הגלגלים הקדמיים ל-2 מעלות, יחד עם זרועות מתלה מחוזקות, הקשחת התותבים המחברים את תת השלדה האחורית לשלדה, חישוקי "20 בעיצוב ייחודי עם אופסט קטן יותר, אופציה לצמיגי סמי סליקה פירלי P Zero Trofeo RS ועוד.