אודי SQ5 TFSI, דגם הביצועים של ה-Q5, מצויד במנוע 3.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 354 כ"ס המנפיק נתון תאוצה של 5.4 שניות 0-100 קמ"ש.
חטיבת אודי, מבית צ'מפיון מטורס, ממשיכה לעבות את מערך דגמי הביצועים S ו-RS של מותג אודי בישראל ובקרוב, היא תחל בשיווקו של אודי SQ5 – גרסת הביצועים של הקרוסאובר Q5 אשר הוצגה בעולם לפני כשנתיים.
בחרטומו של ה-SQ5 ניצב מנוע 3.0 ליטר V6 TFSI המייצר בדגם הספק מרבי של 354 כ"ס בטווח של 6,000-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ בטווח של 4,000-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', הכוללת שני מצבי כיול ומנופי תפעול על גלגל ההגה, המעבירה את הכוח לכל הגלגלים דרך הנעת הקוואטרו של אודי.
על משקל עצמי של 1,980 קג"מ, זה מספיק לביצועים של 5.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.5 ק"מ לליטר. תזכורת: עוד לפני שאודי הציגה את ה-SQ5 בנזין, הדגם הוצג לראשונה בגרסת דיזל SQ5 TDI עם הספק מרבי של 313 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 66.3 קג"מ המעניק לדגם נתון תאוצה טוב מגרסת הבנזין של 5.1 שניות 0-100 קמ"ש יחד עם צריכת דלק עדיפה של 14.7 ק"מ לליטר. למעשה, גרסת הבנזין של ה-SQ5 נולדה בעיקר עבור השוק האמריקאי, שם רכבי דיזל הם לא הדבר הכי פופולרי, וודאי לא כאשר מדובר בדגמי ביצועים.
לעומת דגמי ה-Q5 הרגילים, דגם ה-SQ5 זוכה בנוסף לעיצוב הספורטיבי יותר גם להנמכת מרכב של 30 מ"מ, למתלים שזכו לכיול מחדש יחד עם בולמים קשיחים יותר ולהיגוי מהיר וחד יותר. הדגם משווק כסטנדרט עם חישוקי 5 צלעות עם צמיגים במידה של 255/45R20.
רמת הגימור בה ישווק הדגם כוללת, בין היתר, מושבי ספורט עם כיוון חשמלי בריפוד עור משולב באלקנטרה, הגה ספורט, מערכת MMI עם מסך "6.5 מרכזי הכוללת דיבורית BT וקורא כרטיסי SD, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח "חכם", פנסי קסנון ועוד. בתוספת של 29,900 שקל ניתן להוסיף את חבילת לקשרי המוסיפה מערכת שמע מבית Bang&Olufsen, שמשות כהות מאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים (מקוריים), קליפרים בצבע אדם, קיפול חשמלי למראות הצד, זיכרונות למושב ולמראות הצד ודיפוני "קרבון".