אודי S4 החדשה מצוידת במנוע 3.0 ליטר עם 354 כ"ס ונתון תאוצה מרשים של 4.7 שניות 0-100 קמ"ש.
כשלושה חודשים לאחר שאודי חשפה את ה-A4 סדאן החדשה, אודי חושפת כעת בתערוכת פרנקפורט את הגרסה הספורטיבית של הדגם, אודי S4 סדאן ו-S4 אוונט החדשות.
בליבה של אודי S4 החדשה נמצא מנוע V6 חדש עם הזרקת דלק ישירה ומגדש טורבו בתקן יורו 6. מנוע ה-3.0 TFSI מייצר בדגם הספק מרבי של 354 כ"ס ומומנט מרבי של 51.0 קג"מ בין 1,300-4,500 סל"ד. לפי אודי, זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה של 4.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו' וכמובן, כמו בכלי דגמי ה-S של אודי, למערכת הנעה כפולה קבועה (קוואטרו) השולחת 60 אחוז מהמומנט לציר האחורי במצב הפעולה הרגיל של המערכת. במצבי קיצון, המערכת מסוגלת להעביר עד 70 אחוז מהמומנט לציר הקדמי או עד ל-85 אחוז לציר האחורי.
אודי S4 החדשה מצוידת בכיול ספורטיבי יותר למתלים ולהיגוי (הנמכת מרכב של 23 מ"מ לעומת הדגם הרגיל) ומצוידת במערכת בלימה משופרת. כאופציה הדגם מוצע עם מערכת בולמים אדפטיבית CDC הנשלטת ע"י בורר מצבי נהיגה Audi drive select המאפשר כיול שונה לבולמים, להיגוי, לתיבת ההילוכים, צליל צינור המפלט ותגובת המנוע.
בצד העיצוב, הדגם זוכה לפגושים בעיצוב ספורטיבי ומראות צד בגימור מתכתי, חישוקי "18 או "19 בעיצוב ייחודי לדגם משלימים את המראה הספורטיבי. בתא הנוסעים נמצע מושבי ספורט אחוזים בריפוד עור מלא, תאורת אווירה באדום , גלגל הגה קטום וגימור בפלסטיק דמוי קרבון. ה-S4 החדשה תוצע כסטנדרט עם תאורת LED מלאה, כאופציה ניתן להוסיף תאורת LED מטריקס אדפטיבית, תצוגה עילית, ופתיחה ללא מגע של תא המטען ב-S4 אוונט.