אודי RS5 פרטים רשמיים: 450 כ"ס ממנוע 4.2 ליטר V8 ו-4.6 שניות ל-100 קמ"ש.
האודי RS5 משתמשת במנוע משופר של ה-RS4 היוצאת 4.2 ליטר FSI עם 450 כ"ס המתקבלים ב-8200 סל"ד! 46 קג"מ המתקבלים בין 4000-6000 סל"ד המנוע הזה דורש לחיצה בריאה על דוושת התאוצה. אודי תאפשר לרוכשים אופציה להסרת מגביל המהירות (250 קמ"ש) כך שנהג ה-RS5 יוכל לצפות ב-280 קמ"ש על הסקאלה. איך היא קרובה בביצועים ל-RS6 האימתנית עם 580 כ"ס? ה-RS5 שוקלת רק 1725 ק"ג, 260 ק"ג פחות מה-RS6 למרות שבתאוצות ביניים היא כנראה לא ברמה של -RS6.
יחד עם כל חבילת הביצועים המרשימה ה-RS5 מציגה צריכת דלק כמעט משפחתית, 10.8 ליטר ל-100 ק"מ. מצויידת בתיבת הילוכים חדשה ה-S tronic עם 7 הילוכים כפולת מצמדים ומנופי תפעול לתיבת ההילוכים על ההגה ובחירה בשלושה מצבי תפעול אוטומטיים: אוטו', נוחות ודינמי.
כמו בכל דגמי ה-RS גם ה-5 מקבלת הנעה לכל ארבעת הגלגלים. כאן אודי לא השתמשה בדיפרנציאל טורסון המצוי בשאר רכבי הקוואטרו אלא הוסיפה דירניציאל נשלט אלקטרונית שבפעולה רגילה מספק חלוקת מומנט של 40:60 לטובת הציר האחורי אך מאפשר להגיע ליחס של 70% לציר הקדמי עד ליחס של 85% לציר האחורי. בנוסף לשיפור התנהגות הרכב משולב הדיפרניציאל במערכת חלוקת מומנט אלקטרונית ( electronic torque vectoring) שלמעשה פועלת כמו דיפרניצאל מוגבל החלקה שיחד עם מערכת הבלימה מפחיתה את המהירות של הגלגל האחורי פנימי בסיבוב הנמצא לפני מצב החלקה ובכך מאפשרת למנוע החלקה ומגבירה את המומנט בציר הסיבסוב כלומר מכניסה את האף לתוך הסיבוב. בשם המרשים יותר זה נקרא "היגוי וקטורי".
האודי RS-5 תחל להמכר באביב 2010.