קרייזלר 300, אתם עוד זוכרים בכלל שיש דגם כזה לקרייזלר? אם שכחתם זה לא נורא שכן הדגם הזה כבר מזמן היה צריך להיכנס לספרי ההיסטוריה שכן הדגם משווק ללא שינוי משמעותי מאז שנת 2011, אז הוא הוצג כדור השני לדגם. הדגם צריך לסחוב את המותג לעוד שנה לפחות עד שתחל המהפכה החשמלית במותג ועד שזה יקרה, קרייזלר מעניקה לדגם עוד זריקת בוטוקס עם הצגתה של גרסת ביצועים חדשה לדגם, קרייזלר 300C המעודכנת.
קרייזלר 300C היוצאת שווקה עם מנוע 5.7 ליטר HEMI V8 בהספק של 368 כ"ס ומומנט מרבי של 54.4 קג"מ, קרייזלר 300C החדשה זוכה לעשות שימוש במנוע 6.4 ליטר V8 HEMI בהספק מרבי של 492 כ"ס ומומנט מרבי של 65.6 קג"מ, זה אותו מנוע, לאחר מקצה שדרוגים, ששרת את דגם הביצועים 300 SRT-8 בעבר.
עם המנוע הזה, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית של 257 קמ"ש. תיבת ההילוכים הזו זכתה למספר התאמות ושדרוגים עבור הדגם בכדי להשיג העברות מהירות יותר ובנוסף נמצא דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור, מערכת בלימה של ברמבו עם קליפרים בעל 4 בוכנות מלפנים, בולמים אדפטיביים ומערכת פליטה שנועדה לספק חווית סאונד שרק מנועי V8 יודעים לספק.
למרות גילה המתקדם ולאחר מספר מתיחות פנים, קרייזלר 300C עדיין נראית מודרנית יחסית ובגרסת הביצועים הזו הדגם זכה לחישוקי "20 קלים וחזקים (forged) לספוילר קטן על דלת תא המטען, חבילת השחרה חיצונית ועוד. תא הנוסעים כבר מסגיר את גילו של הדגם אך הוא עדיין איכותי וכולל שפע של עור בכל מקום אפשרי וגימורי קרבון ודוושות אלומיניום משלימים את האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים.
מחירה של קרייזלר 300C המעודכנת בשוק האמריקאי יעמוד על $55,00 והדגם ישווק במהדורה מוגבלת בלבד של 2000 יחידות (ועוד 200 לשוק הקנדי).