קרייזלר מעניקה למכונית הסלאון שלה – קרייזלר 300 – מתיחת פנים המחזירה משהו מהמראה "הגנגסטרי" של הדור הראשון ומוסיפה תיבת הילוכים חדשה.
קרייזלר הציגה בתערוכת לוס אנג'לס את ה-300 החדשה לשנת 2015 לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים מקיפה בכדי להשאיר את הדגם תחרותי ורלוונטי.
מתיחת הפנים לדור השני של הדגם כוללת עדכון משמעותי לעיצוב החיצוני, קבלתה של תיבת 8 הילוכים אוטו' במקום תיבת שישה הילוכים אוטו', תוספת של מסך "7 בלוח המחוונים עבור מחשב הדרך ושדרוג של רמת הגימור/אבזור בדגם.
העדכון החיצוני לקרייזלר 300, המוצעת גם בגרסת 300S ספורטיבית ו-300C-PLATINUM יוקרתית, נעשה בהשראת הדור הראשון של ה-300 המקורית שתחגוג בשנה הבאה 60 שנה. החזרה לשימוש באלמנטים של רטרו-מודרני בעיצוב, החזירו לדגם את המראה ה"גנגסטרי" שאפיין את הדור הקודם של הדגם (2004) ומה שהיווה את מקור ההצלחה שלו.
בתא הנוסעים השינויים מינוריים יותר ומסתכמים בתוספת של מסך "7 בלוח המחוונים, שדרוג של מערכת ה-Uconnect עם מסך מגע מרכזי של "8.4 המותקן בקונסולה המרכזית שעודכנה במעט בעיצובה. קרייזלר מציעה לרוכשים קישורית WIFI חינם המאפשרת שליטה מרחוק על הרכב כגון התנעה, הפעלת המיזוג ועוד. לדגם נוספו מערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת בלימה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד.
החידוש היחידי בתחום ההנעה בדגם הוא קבלתה של תיבת 8 הילוכים אוטו' מבית ZF המשפרת במעט את צריכת הדלק בדגם. היצע המנועים בדגם לא השתנה והוא כולל מנוע 3.0 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס ומנוע 5.7 ליטר V8 בהספק של 363 כ"ס. עם מתיחת הפנים, יורדת מההיצע גרסת הביצועים SRT של הדגם ששווקה עם מנוע Hemi V8 בהספק של 465 כ"ס.