קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, החלה בשיווק פיג'ו 408 החדש, הקרוסאובר קופה החדש והמרהיב למראה של פיג'ו. בשלב זה, פיג'ו 408 החדש ישווק עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס, ברמת גימור אחת ALLURE PACK ובמחיר אטרקטיבי של 168,990 שקל. לפיג'ו 408 מוצמדת אחריות מלאה של 3 שנים או 100,000 ק"מ על הרכב והמקדימים לרכוש בעסקת מזומן יקבלו 3 טיפולים ראשונים חינם.
פיג'ו 408 החדש דומה במידה רבה לסיטרואן C5X, הוא הכלאה בין קרוסאובר, סדאן והאצ'בק והשילוב הזה של סגנונות המרכב יוצרים ליפטבק שימושית במראה של קרוסאובר מרהיב, דינאמי וייחודי. זה אמנם לא דגם שמחליף את ה-508, אך בשורה התחתונה זה סוג של 508 עם התאמות לעידן בו הלקוחות פשוט מעדיפים קרוסאובר על פני סדאן מסורתית.
פיג'ו 408 מבוססת על פלטפורמת EMP2 המוכרת ולדגם אורך של 4,678 מ"מ, רוחב של 1,848 מ"מ, גובה של 1,478 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,787 מ"מ, כך שמבחינת חתימה חיצונית הדגם זהה בגודלו לפיג'ו 5008 אך נמוך יותר ב-17 ס"מ משמעותיים. המרווח לנוסעים, מלפנים ומאחור, מצוין ובזכות מרכב הליפטבק מתקבל תא מטען שימושי במיוחד עם מפתח ענק ונפח גדול של 536-1611 ליטר.
פיג'ו 408 החדש ישווק בשלב זה עם יחידת הנעה אחת, 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. עם מערכת הנעה זו לפיג'ו 408 נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.4 שניות, מהירות מרבית של 209 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.9 ק"מ לליטר. בניגוד לגרסאות הפלאג-אין של הדגם, לגרסת הבנזין מתלה אחורי פשוט בתצורת מוט פיתול.
באירופה, פיג'ו 408 משווק בנוסף עם שתי מערכות הנעה היברידיות פלאג-אין על בסיס מנוע 1.6 טורבו: דגם Hybrid 180 עם הספק כולל של 180 כ"ס ומומנט משולב של 36.7 קג"מ, נתון 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות, מהירות מרבית של 225 קמ"ש וסוללה בקיבולת של 12.4kWh המאפשרת לדגם טווח חשמלי של כ-64 ק"מ. לגרסה הבכירה יותר Hybrid 225 הספק כולל של 225 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 7.8 שניות ומהירות מרבית של 233 קמ"ש. כל השאר זהה. בשלב מאוחר יותר פיג'ו מתכננת להציג גם גרסה חשמלית e-408 לדגם.
את פיג'ו 308 החדשה טרם פגשנו בישראל, אך את תא הנוסעים שלה כן שכן זה נלקח בשלמותו והתוקן בפיג'ו 408. מעבר לעיצוב המעניין והחומרים האיכותיים היוצרים תא נוסעים עשיר למראה ונעים למגע, נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "10, מולטימדיה "10 מהדור החדש של פיג'ו עם ממשק המאפשר התאמה אישית של מסך הבית, נמצא גם ריפודי עור נאפה, מתג קטן לתפעול אלקטרוני של תיבת ההילוכים, שקעי USB מלפנים ומאחור ועוד. מערכת המולטימדיה המגיעה לישראל לא כוללת את ממשק הקיצורים הדיגיטלי החדש של פיג'ו המאפשר התאמה אישית של הקיצורים - כולל יצירת איש קשר, יעד לניווט, טמפרטורה במזגן ועוד - במקום זה נמצא ממשק כפתורים פיזיים לשליטה על בקרת האקלים וחימום המושבים.
רמת הגימור ALLURE PACK בה ישווק ה-408 החדש כוללת, בין היתר: מולטימדיה "10 עם עברית, לוח מחוונים דיגיטלי "10 עם חמש ערכות נושא לבחירה, ארבע שקעי טייפ C, מצלמת רוורס 180 מעלות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED מלאה, תאורה פנימית LED, תאורת אווירה ב-8 צבעים, שמשות כהות, ריפודי עור נאפה, חישוקי "19, שמשה קדמית וחלונות צד קדמיים עם בידוד אקוסטי כפול, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם, מערכת שמע עם 6 רמקולים, מראה מרכזית מתכהה ועוד. על זה, בתוספת של 5,900 שקל, ניתן להוסיף את חבילת COMFORT PACK המוסיפה מושב נוחות AGR לנהג עם כיוון חשמלי וזכרונות, חימום למושבים הקדמיים וכניסת נוחות (מושב זהה לאחור). 2023 פיג'ו 408 - מפרט טכני מלא להודה.
בתחום הבטיחות, הדגם מצויד במערכת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב, זיהוי תמרורים, ניטור שטח מת ותנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ועוד. הדגם זכה לציון של 4 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ארגון Euro NCAP.