2022 פיג'ו 308 החדשה
פיג'ו 308 החדשה.
2022 פיג'ו 308 החדשה
פיג'ו 308 החדשה.

כשלושה חודשים לאחר שחשפה את פיג'ו 308 החדשה, פיג'ו החלה בשיווק הדגם בשוק האירופי מה שמאפשר לנו לקבל הצצה אל נתוני הביצועים וצריכת הדלק של הדגם המתפרסמים כעת לראשונה. את פיג'ו 308 החדשה, שהוצגה החודש גם בדגם הסטיישן 308 SW החדש והמרהיב למראה, נפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2022.

 

פיג'ו 308 החדשה תשווק עם מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספקים של 110 כ"ס או 130 כ"ס, 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספק של 130 כ"ס ולראשונה גם עם שתי יחידות הנעה היברידיות פלאג-אין על בסיס של מנוע 1.6 ליטר טורבו, אחת בהספק כולל של 180 כ"ס והשנייה בהספק כולל של 225 כ"ס. בשתי גרסאות הפלאג-אין נמצא מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ המאפשר נסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש וסוללה בקיבולת של 12.4kWh מאפשרת טווח נסיעה של 60-62 ק"מ בהתאם לרמת הגימור. כל הדגמים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, e-EAT8 בדגמי הפלאג-אין בגרסה המותאמת למערכת הנעה היברידית. 

 

פיג'ו 308 SW סטיישן החדשה
פיג'ו 308 SW סטיישן החדשה.

פיג'ו 308 אוטו' PureTech 130: מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.5 קג"מ. בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטי לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.7 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר (משתנה כמובן בהתאם לרמת הגימור).

 

פיג'ו 308 אוטו' BlueHDi 130: מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ. בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.6 שניות, מהירות מרבית של 207 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 22.2 ק"מ לליטר.

 

פיג'ו 308 פלאג-אין HYBRID 180: מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק כולל של 180 כ"ס על בסיס מנוע 1.6 ליטר טורבו 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 91 ק"מ לליטר אך היא חסרת משמעות והכל תלוי בטווח הנסיעה היומי שלכם.

 

פיג'ו 308 פלאג-אין HYBRID 225: מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק כולל של 180 כ"ס על בסיס מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס ו-25.5 קג"מ. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 83 ק"מ לליטר אך כאמור היא חסרת משמעות והכל תלוי בטווח הנסיעה היומי שלכם.

 

פיג'ו 308 החדשה תא הנוסעים
שפע של טכנולוגיה חדשה בתא הנוסעים.

את גרסת הפלאג-אין 180 כ"ס ניתן לקבל עם כל רמות הגימור של הדגם, את גרסת ה-225 כ"ס רק בגרסת GT ומעלה. טעינה של הסוללה בדגם הפלאג-אין אפשרית משקע ביתי בזמן של 7 שעות, מעמדת טעינה ביתית בזמן של 3 שעות ו-50 דקות ואם תקבלו את הדגם עם מטען פנימי משודרג בהספק של 7.4kW במקום 3.7kW הסטנדרטי, תוכלו לקצר את זמן הטעינה לשעה ו-55 דקות. 

 

את שאר הפרטים, הרבים, על פיג'ו 308 החדשה תוכלו לקרוא בקישור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.