2018 מרצדס S קלאס קבריולט החדשה
מרצדס S קלאס קבריולט המחודשת.
2018 מרצדס S קלאס קבריולט החדשה
מרצדס S קלאס קבריולט המחודשת.

לאחר דגם הסדאן, מרצדס מחדשת את דגמי הסדאן והקבריולט של ה-S קלאס, עם עיצוב מעודכן, מנועים חדשים ועוד.

 

מספר חודשים לאחר שהציגה את ה-S קלאס 2017 המחודשת, מרצדס מתפנה כעת לחשוף את גרסאות הקופה והקבריולט המחודשות של הדגם, כולל גרסאות הביצועים S63 ו-S65 AMG של אותן גרסאות מרכב.

 

נתחיל בדגמי הביצועים AMG, כאן השינוי המשמעותי ביותר הוא בדגם S63 או בשמו המלא והחדש S63 4MATIC+, את מנוע ה-5.5 ליטר V8 מחליף מנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו בהספק מרבי של 612 כ"ס בין 5,500-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ בין 2,750-4,500 סל"ד. תיבת 9 הילוכים אוטו' חדשה מעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה שפותחה עבור הדגם ע"י חטיבת AMG.

 

S63 AMG קופה
מנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו חדש לדגם S63.

כל זה מתרגם לתחת כוח מרשימה הדוחפת את המרכב הכבד (מעל ל-2 טון) מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.5 שניות עד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. רוכשים אשר יבחרו בחבילת AMG Driver's package יפגשו את מגביל המהירות רק ב-300 קמ"ש.

דגמי ה- S65 קבריולט וקופה, ממשיכים אם אותה יחידת הנעה כבעבר: מנוע V12 בי-טורבו בנפח של 6.0 ליטר עם הספק מרבי של 630 כ"ס ומומנט מרבי של 102 קג"מ. עם תיבת  SPEEDSHIFT TCT 7G כפולת מצמדים והנעה אחורית בלבד, זה מספיק לנתון תאוצה של 4.1 שניות.

 

דגמי הקופה והקבריולט יוצעו בדגם S560 חדש (עם הנעה כפולה במרכב הקופה) עם מנוע 4.0 ליטר V8 בי טורבו בהספק מרבי של 470 כ"ס ומומנט מרבי של 71.2 קג"מ. משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו', מנוע זה מסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.6 שניות. את דגם הקופה ניתן לקבל גם בדגם S450 4MATIC עם מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו עם 367 כ"ס ו-51 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה של 5.5 שניות.

 

מרצדס S קלאס קבריולט המחודשת תא הנוסעים
גימור משודרג, מערכת COMAND מעודכנת ומערכת ליצירת אווירה.

בצד הוויזואלי, בשני הדגמים אנחנו פוגשים עיצובים מעודכנים וספורטיביים יותר לפגושים, עדכון ליחידות התאורה הראשיות ופנסים אחוריים עם תאורת OLED. דגמי הביצועים AMG זכו בנוסף להצטייד בגריל "פאנאמריקה" עם צלעות אנכיות בולטות, גריל אשר הוצג בשנה שעברה עם ה- AMG GT R.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את אותם השינויים שפגשנו בדגם הסדאן: גלגל הגה חדש הכולל משטחי מגע לדפדוף בין האפשרויות השונות, ועיצוב מחדש של צמד מסכי ה-”12.3 לכדי יחידה אחת הרמונית למראה – יחד עם שיפור איכות התצוגה. כמו בדגם הסדאן, גם לדגמי הקופה והקבריולט נוספה מערכת ENERGIZING (אופציה בתוספת תשלום), תוכנית של 10 דקות היוצרת אווירה לבחירת הנהג מבין מספר תוכניות באמצעות שליטה על העיסוי במושבים, מערכת השמע והבישום, תאורת האווירה ועוד.

 

עם מתיחת הפנים, מרצדס שדרגה את מערכות הנהיגה האוטונומיות שבדגמים, לדוגמה, לנהג אפשרות בחירה מבין שלושה כיולים ל"סגנון הנהיגה" של מערכת בקרת השיוט האדפטיבית ואת הרכב ניתן כעת לחנות באמצעות אפליקציה כאשר הנהג נמצא מחוץ לרכב. בנוסף, מרצדס שיפרה את יכולות מערכת 'שטיח הקסם' כך שנוחות הנסיעה תהיה גבוהה עוד יותר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.