הטראוורס 2017 החדש מרווח כמו היוצא, אך מודרני וקל יותר, מצויד במנועים חדשים ובתיבת 9 הילוכים אוטו', במערכות בטיחות מתקדמות ועוד.
לאחר כתשע שנים בהן שרת הטראוורס הנוכחי בשברולט, הציגה אמש החברה בתערוכת דטרויט את הטראוורס 2017 החדש, הדור השני לרכב הפנאי 7-8 מושבים הגדול של החברה. המתחרים העיקריים של הדגם בשוק האמריקאי הם הונדה פיילוט, טויוטה היילנדר, פורד אקספלורר ועוד.
עם הטראוורס החדש שברולט זונחת את המראה העגלגל של הדגם היוצא ומלבישה את זה החדש בזוויות ישרות המעניקות לדגם של רכב פנאי גבוה ובטוח בעצמו. יחד עם שפע של כרום בוהק, מתקבל רכב בעל מראה אמריקאי קלאסי, הרבה רושם במעט דולרים – יחסית.
הטראוורס החדש לא שונה במיוחד במידותיו מאלו של הדגם היוצא, כלומר היה ענק ונשאר כזה, עם אורך של 5,189 מ"מ, רוחב של 1,996 מ"מ, גובה של 1,795 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,071 מ"מ. למרות זאת, שברולט הצליחה להפחית ממשקל הדגם כ-150 ק"ג כך שמשקל הבסיס של הדגם עומד על קצת פחות משני טון.
כמו בדגם היוצא גם הטראוורס החדש יוצע בגרסת 8 מושבים, בדגמי הבסיס, או 7 מושבים, בדגמים היקרים יותר עם מושבי כורסא נפרדים בשורה האמצעית. נפח תא המטען בדגם עצום גם כאשר כל שלושת שורות המושבים בשימוש, 651 ליטר, כאשר עם קיפול השורה השלישית מתקבל נפח של 1,645 ליטר וקיפול שתי השורות מאחור מאפשרות לקבל נפח של 2,789 מטר.
את הטראוורס החדש ישרתו שני מנועים – חדשים - שניהם משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו' (Hydra-Matic 9T50) המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים, הנעה כפולה מוצעת כאופציה עם שני המנועים. המנוע ללקוחות מודרניים הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 255 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, ואילו המנוע ללקוחות שמרניים הוא גרסה חדשה של מנוע ה-3.6 ליטר V6 מהדגם הנוכחי, עם הספק מרבי של 305 כ"ס ב-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.8 קג"מ ב-2,800 סל"ד.
תא הנוסעים המרווח איכותי משמעותי מזה של הדגם היוצא והוא מצויד במערכת מולטימדיהMyLink עדכנית עם מסך "7 או "8, נקודה חמש ברשת 4G, בקרת אקלים עם 3 אזורים נפרדים, מערכת למניעה של שכיחת ילדים מאחור, שקעי USB לכל שורות המושבים ועוד. בנוסף לכך נמצא בדגם תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ומערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מצלמת 360 מעלות ועוד.