מרצדס E קלאס סטיישן החדשה מציעה נפח תא מטען של 670 ליטר ותא נוסעים סאלוני, יוקרתי וטכנולוגי במיוחד.

2016 מרצדס E קלאס אסטייט החדשה
2016 מרצדס E קלאס אסטייט החדשה (גרסת E43 AMG).

כחצי שנה לאחר שהציגה את ה- E קלאס סדאן החדשה וחמישים שנה לאחר שהציגה את מכונית הסטיישן הראשונה שלה, מרצדס חושפת כעת את ה- E קאלס אסטייט (סטיישן) החדשה, הדור השישי למרכב הסטיישן של מכונית הסאלון של מרצדס.

 

לתא המטען של ה- E קלאס סטיישן החדשה נפח של 670 ליטר, זה אמנם 25 ליטר פחות מהדגם היוצא (מחיר העיצוב הפחות מרובע) אך זה105 ליטר יותר מה-A6 אוונט ו-110 ליטר יותר מסדרה 5 טורינג. אם כבר נגענו בנושא העיצוב אז כן, E קלאס אסטייסט החדשה דומה עד מאוד ל- C קלאס אסטייט, קוראים לזה זהות מותגית וזה לא דבר רע אם התוצאה הסופית היא מוצלחת כמו במקרה של דגמי מרצדס החדשים.

 

כאשר גב המושבים מאחור במצב מקופל מתקבל נפח הטענה של 1,820 ליטר, 130 ליטר פחות מהדגם היוצא. מעבר לדלת תא מטען חשמלית, שתוצע כסטנדרט, מרצדס מציעה גם קיפול חשמלי למשענות המושבים מאחור וכן ל-וילון המסתיר את תכולת תא המטען (נפתח אוטו' עם פתיחת דלת את המטען).

 

מרצדס E קלאס החדשה תא המטען
תא המטען קטן יותר ב-25 ליטר אך הוא עדיין הגדול בסגמנט.

כמו בדגם היוצא, גם הדגם החדש מצויד במתלי אוויר אחוריים כסטנדרט. אלו שומרים באופן אוטומטי על האיזון של המרכב, מאפשרים משקל העמסה של 745 ק"ג ויכולת גרירה של 2,100 ק"ג – תלוי בדגם. כאופציה, הרוכשים יכולים לבחור במערכת AIR BODY CONTROL עם מתלי אוויר בכל ארבעת הפינות.

 

תא הנוסעים הזהה בעיצובו לדגם הסדאן הוא האמצע המוחלט בין ה-S קלאס היקרה והיוקרתית יותר לבין ה- C קלאס הקומפקטית והזולה יותר, זה נעשה באמצעות עיצוב חלקו העליון של הדשבורד (וחלקן העליון של הדלתות) בהשראת הדשברוד של ה- S קלאס ואילו חלקו התחתון נלקח באופן ישיר מה- C קלאס – שדרוג מספק עבור לקוחות שעולים מה-C קלאס מבלי לגרום ללקוחות ה- S קלאס לחשוב בקטן. כמו בדגם הסדאן, גם ה- E קלאס אסטייט החדשה מצוידת בשפע של מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות.

 

מרצדס E קלאס החדשה 2016 - תא הנוסעים
תא נוסעים בהשראת ה- S קלאס וה- C קלאס.

מבחר של שבעה מנועי בנזין ודיזל יוצע עם ה- E קלאס אסטייט החדשה, כולל גרסה ספורטיבית בדגם E43 AMG. למעט דגמי הבסיס שיוצעו כאופציה עם תיבה ידנית, כל הדגמים מוצעים עם תיבת 9 הילוכים אוטו' ובחלק מהדגמים מוצעת גם הנעה כפולה 4MATIC, סטנדרט בדגמים החזקים.

 

היצע דגמי הבנזין כולל את דגם הבסיס E200 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 184 כ"ס, E250 עם מנוע 2.0 ליטר בהספק של 211 כ"ס ו- E400 4MATIC עם מנוע 3.5 ליטר V6 טורבו בהספק של 333 כ"ס.

 

דגם E43 AMG הספורטיבי מצויד במנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו בהספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 53 קג"מ, מספק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

היצע מנועי הדיזל כולל את דגם הבסיס E200 d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס, E220 d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 194 כ"ס ודגם E350 d עם מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל 258 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת בדגמים E200 ו-E220 דיזל עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.