פיג'ו 308 GTI החדשה תוצע עם מנוע 1.6 טורבו בהספק מרבי של 250 או 270 כ"ס ועם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני בדגם הבכיר.
כשבוע מוקדם מהצפוי, פיג'ו מסירה היום (ה') לראשונה את הלוט מעל פיג'ו 308 GTI החדשה לשנת 2015, גרסת הביצועים לפיג'ו 308 שתתחרה בקרוב בפולקסווגן GTI, סיאט לאון קופרה ועוד.
כצפוי, פיג'ו מציידת את ה-308 GTI החדשה באותו מנוע 1.6 טורבו THP של מכונית הקופה פיג'ו RCZ R המייצר בחרטום הדגם הספק מרבי של 270 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ המתקבל בטווח של 1,900-5,000 סל"ד.
פיג'ו תציע את ה-308 GTI החדשה גם בגרסת הספק חלשה יותר של 250 כ"ס כאשר ההבדל העיקרי בין הגרסאות הוא בתוספת של דיפרנציאל טורסון מוגבל החלקה בדגם החזק יותר.
המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים ובגרסת ההספק הגבוה יותר זה מספיק לפי פיג'ו לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.0 שניות, 6.2 שניות בגרסת ה-250 כ"ס. המנוע משודך כסטנדרט למערכת עצור/סע וצריכת הדלק המשולבת מרשימה ביחס לביצועים – 16.6 ק"מ לליטר.
בצד המכני, הדגם זכה להנמכת מרכב של 11 מ"מ ולחישוקי "19 עם צלעות מקרבון בדגם ה-270 או "18 בדגם ה-250. בדגם ה-270 כ"ס אותם חישוקים נועלים צמיגי מישלן סופר ספורט במידה של 235/35 ובדגם ה-250 נמצא צמיגי מישלן פיילוט ספורט 3 במידה של 225/40. בנוסף לכך פיג'ו הרחיבה את מפסק הסרנים מלפנים ומאחור, הקשיחה משמעותית את הקפיצים בדגם ואת זרועות הפיתול של המתלים מאחור וכן כיילה מחדש את הבולמים וההיגוי. צלחות בילום בקוטר של 380 מ"מ מלפנים (268 מ"מ מאחור) וקליפרים בצבע אדום עם 4 בוכנות אחראיים על עוצמת הבלימה בדגם.
בתא הנוסעים, הנהג ימצא עצמו מול גלגל הגה ספורטיבי שנלקח מה-208 GTI והוא ישב על מושבי ספורט אוחזים בריפוד המשלב עור ואלקנטרה. מערכת המולטימדיה הותאמה לדגם ובלחיצה על כפתור ספורט בקונסולה המרכזית, על המסך יוצגו נתונים שונים כגון הספק, מומנט, לחץ גדישה, תאוצות ועוד. לחיצה על כפתור הספורט גורמת בנוסף לצליל מנוע מודגש יותר, משנה את מפת דוושת הגז/תגובות המנוע ומשנה את תאורת לוח המחוונים מלבן לאדום. תאורה ראשית בטכנולוגיית LED תוצע כסטנדרט בדגם.