ניסאן החלה בשיווקה של גרסת ה-190 כ"ס של הפולסאר החדשה, גרסה המציעה נתון תאוצה של כ-7.8 שניות ונתון צריכת דלק העומד על 17.5 ק"מ לליטר.
ניסאן פולסאר, המשפחתית האצ'בק החדשה של ניסאן לאירופה ששיווקה בישראל מתעכב מסיבה לא ברורה, זוכה לחיזוק בדמותה של גרסת "ביצועים" המצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו DIG-T בהספק מרבי של 190 כ"ס, המצטרפת אל גרסאות ה-1.2 טורבו ו-1.5 טורבו דיזל המשווקות מזה כחצי שנה.
מנוע ה-1.6 טורבו של הדגם מייצר מומנט מרבי של 24.5 קג"מ בין 2,000-4,000 סל"ד והוא משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או רציפה EXTRONIC CVT. ניסאן לא חושפת את נתוני הביצועים, אך נתון התאוצה צפוי לעמוד על כ-7.8 שניות כמו בגרסה האוסטרלית של הדגם. צריכת דלק לפי ניסאן עומדת על 17.5 ק"מ לליטר עם חישוקי "17 או 16.9 ק"מ לליטר עם חישוקי "18 האופציונאליים.
בצד הקוסמטי, השינויים לעומת הגרסאות החלשות יותר מינוריים לחלוטין ומסתכמים בהדגשה בשחור סביב הפנסים הראשיים, חישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי לגרסה זו וציפוי כרום ליציאות המפלט. גם בתא הנוסעים השינויים מינוריים למדי ומסתכמים בתפירה בחוט לבן במושבים, הגה וידית ההילוכים.
עוד על ניסאן פולסאר החדשה? לחצו לכל הפרטים על ניסאן פולסאר.
גרסה זו של ניסאן פולסאר לא מיועדת להתחרות בגולף GTI למשל, אלא יותר ברכבים כגון קיה סיד GT וכו'. גרסת ביצועים של ממש לדגם, ניסאן צפויה להציג בהמשך השנה על בסיס הקונספט פולסאר ניסמו שהוצג בתערוכת פריז האחרונה.