ניסאן פולסאר ניסמו העתידית שהוצגה כקונספט בפריז, צפויה להיות מצוידת במנוע 1.6 טורבו עם מעל ל-200 כ"ס ותתחרה בעיקר בגולף GTI.
ניסאן ממשיכה להציג גרסאות ניסמו (Nismo) ספורטיביות לדגמים שלה ובסוף השבוע האחרון בתערוכת פריז, היא הציגה את גרסת הניסמו למשפחתית האצ'בק שלה – ניסאן פולסאר החדשה (שתשווק בקרוב בישראל) . גרסת הניסמו לפולסאר אמנם הוצגה כקונספט בתערוכה, אך למעט שימוש נרחב בסיבי פחמן בפגושים, כראוי לדגם קונספט, כך צפוי להראות דגם הייצור הסופי שיוצג בשנה הבאה.
הקונספט לפולסאר ניסמו, עם צבע בגימור אפור מט, כולל מספר שינויים ויזואליים מתבקשים שנועדו להעניק לדגם מראה ספורטיבי יחד עם תוספת של אלמנטים אווירודינאמיים שנועדו להגיל את כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.
לעומת הדגם הרגיל ניסאן התקינה פגושים חדשים מלפנים ומאחור, הוסיפה ספוילר גג אחורי מקרבון וגם חיפויי מראות הצד זכו לגימור בקרבון. יחד עם הנמכת מרכב, ניפוח של בתי הגלגלים, חישוקי "19 עם צמיגי 235/35 R19 וקליפררים באדום מעניקים לדגם את המראה השרירי המתבקש.
בתא הנוסעים, ניסאן התקינה מושבי ספורט של ריקארו עם ריפוד של עור משולב באלקנטרה, את הגימור הסטנדרטי לאורך הדשבורד וסביב ידית ההילוכים ניסאן החליפה בגימור דמוי קרבון, גג ההגה זוכה לציפוי אלקנטרה חלקי ומחוון הסל"ד זוכה לרקע אדום להשלמת האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים.
ניסאן לצערנו לא מספקת כל פרט טכני על המנוע שיוצב בחזיתה של הפולסאר ניסמו, ניתן להניח שבשנה הבאה נמצא שם את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של הג'וק RS, שם מנוע זה מייצר הספק מרבי של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 29.0 קג"מ. בצד במכני, הפולסאר זוכה למתלים והיגוי בכיול ספורטיבי יחד עם מערכת בלימה משודרגת לעומת הגרסאות הרגילות של הדגם.
יחד עם הפולסאר ניסמו, ניסאן הציגה לראשונה את גרסת ה-1.6 טורבו DIG-T של הפלוסאר החדשה המצטרפת אל גרסאות ה-1.2 טורבו 115 כ"ס ו-1.5 טורבו דיזל 115 כ"ס. למנוע הספק מרבי של 190 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ בין 1,600-5,200 סל"ד והוא ישודך לתיבת הילוכים רציפה EXTRONIC CVT . ניסאן אמנם לא מספקת נתוני ביצועים עם מנוע זה, אך הגרסה האוסטרלית של הדגם עם מנוע זה מציעה 0-100 קמ"ש ה-7.8 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש.