אודי A7 זוכה בדגם 2014 למתיחת פנים עם חזית חדשה, תאורת LED ראשית ומנועים מעודכנים בהספקים של 218 כ"ס ועד ל-450 כ"ס בדגם ה-S7 המחודש.
אודי מחדשת את מכונית הקופה 5 דלתות הגדולה שלה, ה-A7 ספורטבק וה-S7 ספורטבק, ארבע שנים לאחר שזו הוצגו לראשונה כתשובה של אודי למרצדס CLS. מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני יחד עם תאורת LED כסטנדרט, שדרוג האבזור בתא הנוסעים וכן תיבת הילוכים ומנועים מעודכנים.
אודי A7 ספורטבק הייתה מכונית נאה וספורטיבית למראה עוד שהוצגה בשנת 2010 ולכן כניראה העדכון העיצובי לדגם הוא בעיקר רענון קל כאשר השינוי הבולט ביותר הוא פנסים קדמיים ואחוריים מבוססי תאורת LED כסטנדרט, כאופציה ניתן לקבל תאורה ראשית Matrix LED שהוצגה לראשונה באודי עם ה-A8 המחודשת. שינויים נוספים הם מסגרת גריל קדמי בולטת יותר, עדכון לעיצוב פני הערפל וליציאות המפלט מאחור.
בתא הנוסעים אין שינוי של ממש למעט עדכון לגימור הדקורטיבי ותוספת של חמישה שילובי צבעים אפשריים בתא הנוסעים. מערכת המידע והמולטימדיה MMI של הדגם עודכנה בגרסה המורחבת שלה עם מעבד גרפי חדש.
אודי תציע את ה-A7 המוחדשת עם חמישה מנועים מעודכנים וחסכוניים יותר, שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל, בהספקים של בין 218-333 כ”ס. כל המנועים עומדים כעת בתקן הזיהום אירו 6.
מנוע הבסיס של הדגם הוא מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בהספק של 218 כ"ס המציע צריכת דלק מרשימה של 21.3 ק"מ לליטר. מנוע זה מוצע גם בגרסת 272 כ"ס ומנוע הדיזל הבכיר הוא 3.0 ליטר V6 בי-טורבו עם 320 כ"ס. גרסת הביצועים של הדגם, ה- S7 ספורטבק, נשארת עם אותו מנוע 4.0 ליטר V8 בי-טורבו עם 450 כ"ס המציע צריכת דלק של 10.3 ק"מ לליטר לצד ביצועים של 4.7 שניות 0-100 קמ"ש.
למעט מנוע הטורבו דיזל הבכיר המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', שאר המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S-tronic מעודכנת המחליפה בדגמי ההנעה הקדמית של הדגם את תיבת המולטי-טרוניק הרציפה. אודי מציינת שהיא עדכנה בנוסף את כיול המתלים וההיגוי בדגם וחישוקי 17-21 אינצ' בעיצובים חדשים יוצעו עם הדגם המעודכן.