סיטרואן מחדשת את הסופרמיני פרימיום שלה DS3 ו-DS3 קבריולט עם פנסי חזית חדשים, מערכת בלימה אוטו' ומנועים חדשים, נקיים וחסכוניים במיוחד עם צריכת דלק של עד 33.3 ק"מ לליטר.
סיטרואן חושפת היום (יום ה') את ה-DS3 החדשה לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים קלה. מתיחת הפנים לסופרמיני פרימיום של סיטרואן, המשווקת מאז שנת 2010, כוללת בעיקרה פנסי חזית חדשים, תוספת של מערכת בלימה אוטו' וכן מנועי דיזל חדשים וחסכוניים במיוחד.
השינוי החיצוני העיקרי ב-DS3 ו-DS3 קבריולט המחודשות נמצא כאמור בפנסי החזית החדשים. אלו עוצבו בהשראת דגמי ה-DS האחרונים ומשלבים בין פנסי קסנון ופנסי LED לקבלת תאורה יעילה יותר וחסכונית יותר. תאורת ה-LED במסגרת הפנסים משמשת גם כמחוון איתות. למעט אפשרויות חדשות להתאמה אישית ושילובי צבעים חדשים, חישוקי "17 קלים בעיצוב חדש ופנסים אחוריים מבוססי תאורת LED באפקט תלת ממיד, לא נעשו שינויים נוספים בעיצוב הדגם.
בתא הנוסעים, סיטרואן לא שינתה את העיצוב אך היא תציע מספר אפשרויות חדשות לגימור בתא הנוסעים ובדגמים המצוידים במערכת מולטימדיה, נוספה מצלמת רוורס כסטנדרט. סיטרואן הוסיפה לדגם מערכת בלימה אוטו' המסוגלת למנוע התנגשות חזיתית עד למהירויות של 30 קמ"ש.
סיטרואן תציע עם ה-DS3 ו-DS3 קבריולט המחודשות מספר מנועים חדשים וחסכוניים במיוחד. שני מנועי דיזל חדשים יוצעו עם הדגם: 1.6 ליטר טורבו דיזל מסדרת BlueHDI החדשה של קבוצת PSA שיוצע בשני הספקים של 100 כ"ס או 120 כ"ס. מנוע זה מציע פליטת CO2 נמוכה במיוחד של 79 גרם/ק"מ ו-94 גרם/ק"מ בהתאמה יחד עם צריכת דלק סופר חסכוניות של 33.3 ק"מ לליטר ו-27.7 ק"מ לליטר בהתאמה.
בתחום מנועי הבנזין, הדגם יצויד במנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים e-VTi עם מערכת עצור/סע, תיבת הילוכים רובוטית EGT או חמישה הילוכים ידנית וצריכת דלק של 24.4 ק"מ לליטר. ה-DS3 “רייסינג" תמשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.6THP בהספק של 207 כ"ס וגם גרסת ה-155 כ"ס של מנוע זה תמשיך לשרת את הדגם. סיטרואן לא מציינת האם היא תמשיך להציע את מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס של הדגם והאם מנוע זה יוחלף במנוע ה-1.2 ליטר e-THP החדש.