שברולט מאליבו החדשה תוצע עם מנוע 2.0 טורבו 259 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו', מסך מגע מרכזי כסטנדרט ועוד.
UMI, יבואנית שברולט בישראל, משיקה היום (רביעי) את המאליבו החדשה, המשפחתית הגדולה/מנהלים של החברה שתוצע בדגם החדש עם מנוע 2.0 טורבו 259 כ"ס -החזק בסגמנט - ובמחיר התחלתי של 174,900 שקל, המכוון באופן ברור לשוק הפרטי ותחרותי למדי ביחס למתחרות בסגמנט.
המאילבו החדשה נשארת מרשימה למראה כמו הדגם היוצא, אך למרות זאת היא קטנה במעט עם אורך של 4,859 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,738 מ"מ, רוחב של 1,854 מ"מ וגובה של 1,462 מ"מ. כלומר המאליבו החדשה קצרה ב-13 מ"מ, רחבה ב-76 מ"מ וגבוהה ב-13 מ"מ. נפח תא המטען של המאליבו החדשה עומד על 462 ליטר.
בשרולט ישראל, החלו לאחרונה להתמקד בלקוח הפרטי ולכן המאליבו החדשה לא תשווק עם מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי 197 כ"ס, אלא רק עם מנוע 2.0 טורבו חזק במיוחד לו הספק מרבי של 259 כ"ס ב-5,300 סל"ד ומומנט מרבי של 35.9 קג"מ בין 1,700-5,200 סל"ד.
המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' עם אפשרות לתפעול ידני. המנוע החדש מאפשר למאליבו החדשה להציג את הביצועים הטובים בסגמנט עם 6.3 שניות 0-100, מהירות מרבית של 249 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת לפי התקן האמריקאי (EPA) עומדת על 9.8 ק"מ לליטר.
המאליבו החדשה תשווק ברמת גימור גבוהה הכוללת מסך מגע MyLink בגודל "8 כסטנדרט הכולל דיבורית BT וחיוג דרך המסך, כניסות USB+AUX, שליטה מלאה מההגה, בלם יד חשמלי, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, ועוד. בנוסף המאליבו החדשה תשווק כסטנדרט עם בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, חיישני חניה, 10 כריות אוויר (2- לברכי הנהג והנוסע שלצידו), חישוקי "18 קלים ועוד.
.UMI עדיין לא שחררה הודעה לעיתונות, כך שפרטים נוספים על הדגם החדש נפרסם בהקדם האפשרי.