הונדה CR-V החדש יותר מרווח ואיכותי, חסכוני יותר ועם מנוע 2.4 חדש.
הונדה, הציגה בתערוכת פריז האחרונה את הדור הרביעי והחדש של הקרוסאובר הקומפקטי שלה CR-V בגרסתו האירופאית והשיווק באירופה כבר החל. לישראל יגיע CR-V החדש כבר ברבעון הראשון של 2013.
הונדה CR-V למרות מחירו היקר בישראל, הוא אחד הקרוסאוברים הנמכרים בעולם במיוחד בזכות השוק האמריקאי. אך בשנים האחרונות, עם כל המתחרים החדשים מיפן וקוריאה, הוא כבר לא מציג את מספרי המכירות כבעבר.
לכן בדגם החדש, הונדה שמה דגש רב על עיצוב פחות מופנם, איכות גבוהה יותר של חומרים בתא הנוסעים, שיפור כולל בבידוד הרעשים ונוחות הנסיעה וכמובן, גם שיפור של צריכת הדלק.
הונדה CR-V החדש, לא שונה במידות לעומת הדגם היוצא, אך בהונדה מבטיחים שהמרווח לנוסעים טוב מבעבר. המידות של הדגם החדש עומדות על: 4,578 מ"מ אורך, 1,820 מ"מ רוחב, 1,685 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,630 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 589 ליטר (147 ליטר יותר מבעבר) וגדל עד 1,669 ליטר עם קיפול המושבים.
הונדה CR-V החדש – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
הונדה תשווק את ה-CR-V החדש באירופה עם שני מנועים, 2.0 ליטר 155 כ"ס או 2.2 טורבו דיזל בהספק של 150 כ”ס. בשוק האמריקאי מוצע ה-CR-V החדש עם מנוע 2.4 ליטר חדש בהספק של 184 כ”ס. למעט דגם הבסיס 2.0 ליטר ידני, כל הדגמים מוצעים עם הנעה כפולה בלבד. בשוק האמריקאי ישנה גרסת 2.4 אוטו' עם הנעה קדמית בלבד.
בנזין:
הונדה CR-V ידני 2.0 ליטר 2WD: מנוע 2.0 ליטר i-VTEC בהספק מרבי של 155 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.6 קג"מ ב-4,300 סל"ד. מנוע זה מספק ביצועים של 10.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת דלק: 13.9 ק"מ לליטר.
הונדה CR-V אוטו' 2.0 ליטר 4WD: מנוע 2.0 ליטר i-VTEC בהספק מרבי של 155 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.6 קג"מ ב-4,300 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 12.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת דלק: 13.3 ק"מ לליטר.
דיזל:
הונדה CR-V אוטו' 2.2 ליטר 4WD: מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 150 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של35.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 10.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת דלק: 15.1 ק"מ לליטר.
הונדה CR-V החדש – בטיחות:
בתחום הבטיחות כל הדגמים יוצעו כסטנדרט עם 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ESP ומערכת בקרת יציבות נגרר TSA, מערכת סיוע לזינוק בעליה, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד.
בהתאם לרמת האבזור, תוצע גם טכנולוגיית ADAS, שם כולל למערכת בלימה אוטו', מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה.
כל הדגמים מוצעים עם מסך I-MID מרכזי בגודל "5 המשמש גם כמחשב דרך מורחב. כפתור ECO לשינוי מפת דוושת הגז לחיסכון נוסף בצריכת הדלק.