מתגעגעים לעיצובים האייקונים של המסחריות טייפ H של סיטרואן שהופיע לאחר מלחמת העולם השנייה? אז תדעו שיש יצרן איטלקי בשם קאסלני (CASELANI) שהתשוקה שלו לרכבי העבר של סיטרואן הובילה אותו להקמת מפעל שזה בדיוק מה שהוא עושה, לקוח את הרכבים המסחריים העדכניים של סיטרואן, כמו הג'מפי לדוגמה, ומחליף את כל חלק הפח ועוד בכדי להעניק להם מראה רטרו בהשראת דגמי טייפ H של סיטרואן.
עד לאחרונה, קאסלני ייצר גרסאות רטרו רק לדגמי הג'מפי והג'מפר (הדגם המקביל לפיג'ו בוקסר) אך כעת סיטרואן בעצמה פנתה ליצרן בכדי שזה יעניק את הטיפול המיוחד שלו גם לדגמי הברלינגו. למעשה, כל הרכבים שיוצאים מהסדנה של קאסלני נרכשים ישירות מסיטרואן כך שלא מדובר בסדנת אפטרמרקט אלא בסדנה שעובדת ישירות עם היצרן, עם איכות ייצור גבוהה ומדויקת בדיוק כמו לרכוש רכב מהיצרן עצמו.
הדגמים של קאסלני כוללים את כל האלמנטים הוויזואליים שאפיינו את דגמי טייפ H של סיטרואן כולל מרכב עם פח בעיצוב גלי, גריל אנכי גדול ממדים עם סמל שברון ענק במרכזו, פנסי חזית עגולים ועוד. כל השאר כולל תא הנוסעים זהה לדגמי סיטרואן המודרניים כך שמראה הרטרו נמצא רק בחלקו החיצוני. החלקים החיצוניים הם לא ממתכת אלא חלקי פרייבר גלאס עם חומרים מרוכבים, זו הייתה ההתמחות של קלסאני לפני שהוא החל לבנות את רכבי הרטרו האלו.
הרוכשים יכולים להזמין איזו גרסת הנעה או מרכב שירצו וזה אומר לדוגמה שתוכלו לקבל את הג'מפי החשמלי במראה רטרו כוואן נוסעים או מסחרי סגור, את הג'מפר לדוגמה תוכלו לקבל בתצורת שלדה, כמשאית פוד טראק, קמפר ואם אתם ממש מתעקשים אפילו כמשאית גרר.
הברלינגו רטרו, הנקראת FOURGONNETTE (וואן בצרפתית), זכתה לעיצוב בהשראת דגמי הוואן שהתבססו על סיטרואן 2CV (דה שבו) שהן למעשה האב הרוחני לדגמי הברלינגו של סיטרואן.