סובארו מציידת את ה-XV במערכת מיקרו-היברידית המאפשרת חיסכון של 20% בצריכת הדלק לעומת דגם 2.0 ליטר הרגיל.
לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את הפורסטר e-Boxer, סובארו מציידת גם את ה-XV החדש באותה מערכת מיקרו-היברידית. בשלב זה לפחות, המערכת תשווק בשוק היפני בלבד וברמת אבזור ייחודית וגבוהה Advance, אך אנחנו בהחלט מצפים כי המערכת תמצא את דרכה גם לשוק האירופאי ולשוק המקומי שלנו.
כמו בפורסטר, גם ב-XV מדובר בשילוב של מנוע ה-2.0 ליטר ליטר המוכר, כאן בהספק של 150 כ״ס ו-19.8 קג״מ (156 כ״ס ו-20 קג״מ ללא המערכת), המשולב במערכת מיקרו-היברידית e-Boxer המוסיפה עוד 16.7 כ"ס ו-6.6 קג"מ בזמן האצה מלאה או ביציאה מהמקום.
את המנוע החשמלי הקטן מזינה באלקטרונים סוללת ליתיום-יון קטנה המותקנת ברצפת תא המטען מקטינה במעט את הנפח). צריכת הדלק המשולבת בדגם זה עומדת על 19.2 ק״מ לליטר, לפי תקן JC08 היפני - שיפור של 20% לעומת הדגם ללא המערכת ובתרגום ישראלי, 17.3 ק״מ לליטר לעומת 14.4 ק״מ לליטר בדגם הרגיל.
בהמשך השנה סובארו תציג גרסה היברידית פלאג-אין לדגם, עם טכנולוגיה שמקורה בפריוס פריים (פריוס פלאג-אין), למעט מנוע הבנזין המגיע מסובארו.