יונדאי צופה למכור כ-80,000 רכבים חשמליים באירופה במהלך שנת 2020, גם בזכות השקת פס ייצור חדש לקונה EV באירופה.
יונדאי מכרה במהלך שנת 2019 באירופה כ-22,600 יחידות מהקונה EV החשמלי, מספר שיכל להיות גדול יותר לו כושר הייצור בדרום קוריאה היה גבוה יותר וזמני האספקה של הדגם היו מתקצרים. כעת, יונדאי מכריזה כי החל מחודש מרץ הקרוב היא תשיק פס ייצור חדש לדגם בצ'כיה, פס ייצור המיועד עבור השוק האירופי.
יונדאי מציינת כי הביקושים לדגם בשוק האירופי הפתיעו אותה ועלו על התחזיות של החברה. זה, לצד תקנות הזיהום העדכניות לשנת 2020-2021 של האיחוד האירופי הביאו את יונדאי לפתוח את פס הייצור החדש לדגם באירופה - לדגם החשמלי בלבד.
יונדאי צופה שיחד עם פס הייצור החדש היא תוכל למכור במהלך שנת 2020 כ-80,000 רכבים חשמליים, מהקונה EV, האיוניק EV ורכב המימן החשמלי יונדאי NEXO. המכונית החשמלית הנמכרת ביותר באירופה בשנת 2019 הייתה טסלה מודל 3 עם נתון של 95,247 יחידות, הרחק המקום השני נמצאת הזואי של רנו עם 47408 יחידות, 33,155 יחידות מעניקות לניסאן ליף את המקום השלישי, ב.מ.וו i3 במקום הרביעי עם 32,828 יחידות, למרות גילה המתקדם הגולף החשמלית - שתוחלף השנה בפולקסווגן ID.3 - הצליחה לרשום 28,710 יחידות שהעניקה לה את המקום החמישי, לפני הקונה האוחז במקום השישי.
יונדאי קונה EV משווק באירופה בשתי גרסאות: דגם בסיס עם סוללה בקיבולת של 39.2kWh המספיקה לטווח נסיעה של 288 ק"מ ובמנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ו-40.3 קג"מ. הדגם הבכיר מצויד בסוללה בקיבולת של 64kWh המספיקה לטווח נסיעה של 449 ק"מ ובמנוע חשמלי בהספק של 205 כ"ס ו-40.3 קג"מ - מספיק לביצועים של 7.6 שניות 0-100 קמ"ש. לאחרונה, יונדאי הציגה גרסה מעודכנת לקונה EV עם מולטימדיה "10.25 חדשה, מסנן חדש ומתקדם יותר למערכת בקרת האקלים ואופציה לחימום במושב האחורי.