יונדאי איוניק החשמלית תציע טווח נסיעה של כ-250 ק"מ, גרסת הפלאג-אין PHEV מציעה טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.
לאחר שחשפה מוקדם יותר השנה את האיוניק (Ioniq) ההיברידית, המכונית ההיברידית הייעודית הראשונה של יונדאי שתתחרה ישירות בפריוס של טויוטה, יונדאי חושפת כעת את שתי גרסאות ההנעה הנוספות של הדגם, חשמלית והיברידית פלאג-אין, אותם היא תשווק בהמשך ותציג בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה.
ליונדאי איוניק ההיברידית הרגילה, מערכת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע בנזין 1.6 ליטר למנוע חשמלי היוצרים יחדיו הספק כולל של 141 כ"ס ומומנט מרבי של 27.0 קג"מ. בדגם זה מותקן מערך סוללות ליתיום-יון פולמיר בקיבולת של 1.56kWh, בגרסת הפלאג-אין הנטענת מותקן מערך סוללות באותה הטכנולוגיה אך בקיבולת של 8.9kWh המאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. בנוסף לכך בגרסת הפלאג-אין מותקן מנוע חשמלי חזק יותר בהספק של 61 כ"ס לעומת 44 כ"ס בגרסה ההיברידית הרגילה.
אל שני דגמים אלו תצטרף בעתיד גרסה חשמלית מלאה של האיוניק המצוידת במערך סוללות ליתיום-יון פולימר המותקן לאורך רצפת הרכב ובקיבולת של 28kWh. מערך הסוללות אחראי על אספקת אלקטרונים למנוע חשמלי בהספק של 120 כ"ס ומומנט של 30.0 קג"מ. לדגם זה מהירות מרבית של 165 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של כ-250 ק"מ (נתון לא סופי).
בעוד גרסת הפלאג-אין של האיוניק תתחרה בעיקר בפריוס פלאג-אין, הגרסה החשמלית של הדגם תתחרה בעיקר בניסאן ליף, בפולקסווגן e-גולף ובפורד פוקוס EV החשמליות.
כל הדגמים מצוידים במערכת מולטימדיה הכוללת ממשק מלא למכשירים סלולריים באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto, משטח הטענה אלחוטי למכשירים סלולריים וכן מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ותנועה חוצה מאחור, ועוד.