הונדה e Prototype הוא רכב עירוני חשמלי עם הנעה אחורית ובעיצוב רטרו אותו הונדה תשווק בהמשך השנה.
כשנתיים לאחר שהציגה את הקונספט אורבן EV, הונדה חושפת גרסת טרום ייצור של הדגם, אותו תשווק החברה לקראת סוף השנה באירופה.
למעט תוספת של שתי דלתות מאחור, העיצוב החיצוני נשאר נאמן למדי לקונספט אורבן EV, עיצוב נקי רטרו-סטייל, שונה מאוד מקווי העיצוב העמוסים המאפיינים את דגמי הונדה בשנים האחרונות. בשלב זה הונדה לא מציינת את כל הפרטים על יחידת ההנעה של הדגם, אך מבטיחה טווח נסיעה של מעל ל-200 ק״מ ואפשרות לטעינה מהירה של 80% מקיבולת הסוללה בפחות מחצי שעה.
הדגם מבוסס על לטפורמה חדשה בהונדה המיועדת לרכבים קטנים ותוכננה מראה לשאת יחידת הנעה חשמלית בה הסוללה מתוקנת ברצפת הרכב והמנוע החשמלי מותקן מאחור - הנעה אחורית לתמרון זריז יותר בעיר ולרדיוס סיבוב מינימלי.
גם תא הנוסעים של הקונספט ממשיך בקר הרטרו עם עיצוב המזכיר את דגמי העבר של המותג. העיצוב רטרו אך לא הטכנולוגיה שכן חלקו העליון של הדשברוד מצויד בלא פחות משלושה מסכים, שקעי חשמל במתח של 230V ואף שקע HDMI שאמור לאפשר הצגה של תוכן על אחד המסכים. משני צידי הדשברוד מותקנים מסכים נוספים המשמשים את מראות הצד מבוססות המצלמה.