אנדרואיד אוטו 2024
מגוון שדרוגים לאנדרואיד אוטו 2024.
אנדרואיד אוטו 2024
מגוון שדרוגים לאנדרואיד אוטו 2024.

במסגרת כנס המפתחים השנתי שלה גוגל אמנם התמקדה בעיקר בטכנולוגיית ה- AI שלה (Gemini 1.5 pro), טכנולוגיה שעוד נפגוש אותה בהמשך גם בתא הנוסעים של הרכבים שלנו אך עד שזה יקרה גוגל חשפה במסגרת הכנס גם את החידושים להם אנחנו יכולים לצפות במערכת אנדרואיד אוטו (Android Auto).

 

הדגמים שיקבלו ראשונים את מגוון החידושים הם דגמים המצוידים במערכת Android Automotive OS, רכבים בהם מערכת המולטימדיה מבוססת על מערכת ההפעלה של גוגל לרכבים כדוגמת וולוו, פולסטאר ועוד. 

 

גוגל קאסט
Google Cast.

משתמשי אנדרואיד אוטו יוכלו בעתיד הקרוב לעשות שימוש בגוגל קאסט (Google Cast) לשיקוף של סרטוני וידאו מהטלפון ישירות על המסך של מערכת המולטימדיה באמצעות אנדרואיד אוטו. בנוסף גוגל מבטיחה שסוף סוף יהיה לנו גם דפדפן מובנה באנדרואיד אוטו ואפשרות להתקנה של משחקים כאשר השליטה על המשחק תתבצע דרך המכשיר הסלולרי. את כל זה יהיה ניתן לבצע רק כאשר הרכב לא בתנועה, וטוב שכך. 

 

חשוב יותר, גוגל רוצה להרחיב את מגוון האפליקציות הזמינות לשימוש ברכבים ולכן מעניקה למפתחים כלי פיתוח משודרגים ומסלול פשוט יותר לאישור האפליקציה לשימוש ברכבים ( Android app quality for cars) כדי שאלו יוכלו להתאים בקלות רבה יותר או מראש את האפליקציות שלהם לשימוש ברכבים, בין אם מדובר באפליקציות שניתן להפעיל רק כאשר הרכב עומד או כאלו שזמינות לשימוש גם בזמן נסיעה. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.