אודי ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2025 המחודשים של מכונית הספורט החשמלית אודי e-tron GT אשר תשווק בדגמי S e-tron GT הבסיסית יותר ובגרסת הקצה החדשה RS e-tron GT Performance עם הספק מרבי של 925 כ"ס. דגמי 2025 של אודי e-tron GT מציגים עדכון ויזואלי קל ועדכון/שדרוג מקיף במיוחד למערכות ההנעה החשמליות של הדגם.
כל דגמי 2025 של אודי e-tron GT זכו לסוללה חדשה בקיבולת גדולה יותר של 97kWh (נטו) לעומת 83.7kWh בדגם היוצא, למרות הקיבולת הגדולה יותר הסוללה הזו קצת קלה יותר מהסוללה הקודמת וזה בזכות תכנון חדש לחלוטין למארז הסוללה, שימוש בתאים חדשים ומערכת קירור חדשה ומשופרת.
מעבר לשיפור טווח הנסיעה (בהמשך) הסוללה החדשה מציגה מספר יתרונות, זה כולל גם מערכת בלימה רגנרטיבית חדשה המייצרת עוצמת בבלימה גבוהה יותר בהספק של עד 400kW לעומת 290kWh. הספק הטעינה המהירה שודרג להספק של עד 320kW, לעומת 270kW בדגם היוצא, כך שטעינה של 10-80% אורכת כעת רק 18 דקות ולצד זה לרוכשים ישנה אפשרות לשדרג את המטען הפנימי להספק של 22kW וכך לקצר בכ-50% את זמן הטעינה הביתית.
קפיצת מדרגה משמעותית נמצא גם בתחום המנועים החשמליים של אודי e-tron עם נצילות גבוהה יותר לצד הספקים גבוהים יותר משמעותית. אודי S e-tron GT מצוידת בשני מנועים חשמליים בהספק משולב של 591 כ"ס ומומנט מרבי של 75.5 קג"מ עם הספק בוסט זמני של 680 כ"ס (לעומת 530 כ"ס בדגם היוצא). יחד עם הסוללה החדשה לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות, מהירות מרבית של 245 קמ"ש וטווח נסיעה משולב של כ-609 ק"מ.
דגם הביצועים אודי RS e-tron GT ישווק בישראל עם חבילת ה-Performance, לדגם זה שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 843 כ"ס ומומנט מרבי של 104.7 קג"מ עם הספק בוסט זמני של 925 כ"ס למשך של עד 10 שניות באמצעות שימוש בבקרת יציאה מהמקום או לחיצה על כפתור ה-Boost שעל גלגל ההגה. לאודי RS e-tron GT Performance נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.5 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וטווח נסיעה משולב של כ-592 ק"מ.
בשני הדגמים נמצא כעת קפיצי אוויר ובולמים אדפטיביים חדשים ומשופרים המציעים שליטה טובה יותר על המרכב לצד שיפור נוחות הנסיעה, יחד עם כיול מעודכן למערכות הדינמיות השונות. לצד זה הדגמים מצוידים כסטנדרט גם במערכת היגוי אחורית דיפרנציאל מוגבל החלקה, מערכת בלימה משודרגת בדגם פרפורמנס ועוד.
בצד הויזואלי, הגרסה הרגילה זכתה לעדכון קל לפגושים ועוד, השינוי המשמעותי יותר נעשה בדגמי RS שכעת נראים שונים משמעותית מהדגמים הרגילים בזכות עיצוב ייחודי ואגרסיבי לפגושים מלפנים ומאחור יחד עם עיצובים חדשים לחישוקי ה-"21 של הדגם, שהם גם קלים יותר מבעבר. השינויים בחלל תא הנוסעים צנועים ומתמקדים בגלגל הגה חדש לצד חומרי גימור חדשים ואופציות חדשות לריפודים.
האבזור נותר עשיר וכולל כסטנדרט לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה מתקדמת "10.1, משטח טעינה אלחוטי, מערכת שמע פרימיום מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים, מערכת חניה אוטומטית, מצלמת 360 מעלות, מתלי אוויר אדפטיבים, מפתח חכם, חיישני חנייה היקפיים, ריפודי עור נאפה, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, חלון גג, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור תנועה חוצה מאחור ועוד ועוד. 2025 אודי e-tron GT מפרט טכני להורדה.
2025 אודי e-tron GT מחירון:
אודי S e-tron GT - החל מ-979,000 ₪
אודי RS e-tron GT Performance - החל מ-1,390,000 ₪.