רנו מגאן החדשה/מחודשת מגיעה לישראל גם בגרת דיזל עם מנוע 1.5 טורבו דיזל, תיבת EDC אוטו' וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר.
קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, משיקה את רנו מגאן החדשה בגרסת דיזל חסכונית. המגאן זכתה לאחרונה למתיחת פנים ודגם הדיזל, שישווק החל מינואר 2013, יוצע במחיר של 128,900 שקל, 1000 שקל פחות מדגם הסטיישן של המגאן המשווק החל מנובמבר 2012 בישראל.
רנו מגאן סטיישן דיזל מציעה מידות של: 4,302 מ"מ אורך, 1,808 מ"מ רוחב, 1,471 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,641 מ"מ. נפח תא המטען עומד על בין 405 -1,162 ליטר.
המגאן סטיישן דיזל תוצע עם מנוע אחד-dCi110, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 110 כ"ס ו-24.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת EDC – שישה הילוכים כפולת מצמדים ומספק ביצועים של11.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.
המגאן דיזל החדשה תוצע ברמת גימור אחת Expression הכוללת בין היתר: מערכת בקרת אקלים דו אזורית, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, גג זכוכית פנורמי, חיישני חנייה, חיישני תאורה וגשם ועוד.
המגאן דיזל מגיעה כאמור לאחר מתיחת פנים למשפחת דגמי המגאן. עיקרי השינוי הוא חזית חדשה ועדכנית הכוללת תאורת LED ליום, עדכון לפנסי הבלימה המבוססים תאורת LED כעת, מבחר צבעים חדש נוסף לדגם וחישוקים קלים בעיצוב חדש.